Trollmora Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Altså den som Attpåklatt skrev om? Som skal være bra for kroppen? Som man kanskje kan gå litt ned i vekt med? Tenker det må være på tide å starte med den på fredag, etter en bedre middag onsdagskvelden......
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg vet ikke hva den heter, men om du går på en hvilken som helst helsekost, så kan de gi deg den der.... det er jo en slags fastekur også da.... shitt altså, dere er sprø som orker, enda jeg vet at det er godt for kroppen.... men to dager med diare og promping og vondt i magen, det er ikke jeg går på med iver og tiltakslyst ;-)))) Lykke til trollmora, jeg heier!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Den har funket bra den Trollmora:-) Ferdig med rensekuren nå, som ikke er en fastekur, men kun utrensing. Man spiser helt normalt ved siden av. I tillegg bruker jeg Vita Biosa som er supert for mage og tarm, nettopp for å bli kvitt dårlige tarmbakterier. Magen blir flatere og formen bedre! At jeg har begynt å trene gjør jo også sitt. For første gang på mange år føler jeg at kroppen igjen er min:-) Det er deilig og anbefales virkelig:-)
Trollmora Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Så bra at du merker det med flatere mage ) Har en plan med kroppen min i ukene fremover, så jeg tenkte kanskje den kuren kunne være en bra start! Hvilken kur brukte du, eller skal jeg bare spørre etter en rensekur på helsekost? Regner med de har mange forskjellige og det er jo en jungel å forholde seg til der. Vita Biosa - hva er det? Tabletter eller noe man drikker (som yoghurt)? Mange spørsmål nå - håper du har anledning til å fortelle masse )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg valgte Metho Draine Detox da den er flytende og jeg slipper tabletter (som jeg glemmer å ta alikevel:-). Man blander en drikkeflaske morgen og ettermiddag og skal ha i seg ca 1 - 1 1/2 liter med dette om dagen. Er egentlig veldig greit om man bare husker å drikke;-D Vita Biosa er melkesyregjærede urter (høres helt for jævlig ut....), men funker som fy på magen. Det er flytende og man begynner med 1 ts om dagen og øker til 2 ss 2 ganger om dagen etter at mage/tarm har vendt seg til det. Det funker supert mot oppblåst mage blant annet! Smaker ikke spesielt ille, men heller ikke spesielt nam, så jeg blander det i juice og styrter ned. Første døgn kan du kjenne at det rumler og romsterer i tarm og mage, og akkurat det er jo et tegn på at man både trenger å rense, samt at man har god effekt. Om du synes det blir mye å ta på en gang, så anbefaler jeg at du begynner med Vita Biosa som også har en god rensende effekt! Og husk at tarmen har sammenheng med lunger. Har man mye luftveis/lungeproblemer, så er det ofte en dårlig tarmfunksjon som ligger bak. Det er ikke alle som tenker helhetlig, men det er lurt å gjøre det! Om tarmen holdes i orden, så holdes mye annet i orden også:-) Det er deilig når man merker effekten og man får mer energi og blir vital som aldri før! Lykke til!
Trollmora Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Tusen takk:o) Nå er det notert, så blir det innkjøp på fredag! Bare for å ha sagt det høyt her inne: Skal slutte å løpe på trappa i tide og utide! Siste dag er mandag, så hvis jeg bare er litt i forkant med å få tarmen på plass blir kanskje ikke vektoppgangen så ille. Sykkelsesonger er jo like rundt hjørnet og det vil, forhåpentligvis, hjelpe til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå