Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt hotellrom på Noahs ark hotell og kapteinsabeltannshowet, tenkte også å bruke to dager i parken. Holder det med to dager? Synes det er så innmari mye å se og gjøre der når jeg ser på parkkartet. Gutten vår er 4 år og vi skal dra sammen med en familie hvor de har ei jente på 4 år og ei på 6 mndr.

Ønsker erfaringer fra dere som har vært der med barn i 4 års alderen. Hva syntes de var mest stas? Hvor brukte dere mest tid og hva anbefaler dere at vi bare MÅ se?

Takker masse for svar : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro!

Det er det absolutt beste tipset, om det er en ting eller tre dere går glipp av spiller det ingen rolle så lenge dere koser dere og har det fint på de tingene dere faktisk får med dere... Hadde med et vennepar i fjor som strenet rundt med kartet og skulle få med seg mest mulig på kortest mulig tid, jøss for et stress!

Jeg har en 4-åring og en 6-åring og vi er somregel der 3-4 ganger i løpet av året, det som er mest stas er selvfølgelig Sabeltanns verden, også tigrene, løvene, mating i villmarken (ulver, rever osv), apeskogen og ikke minst lekeplassene. Veldig greit å ha med litt mat, en pose boller og litt frukt om ikke annet og sette seg på en benk på en av lekeplassene og la ungene utfolde seg litt. Det er store sklier, klatretativ osv.

To dager er fint det, rusle rundt og kos dere :-)

Skrevet

Jenta mi var 3 da vi var der ifjor sommer, og da brukte vi desidert mest tid i badebassengene! Men det var en varm og fin sommerdag da, og hun eeeelsker å bade.

Skrevet

Vi er masse i Dyreparken, iom at vi bor 5 min derfra :)

Jeg tror nok det greit holder med to dager til å få med seg det meste.

går dere da parken åpner kl. 10 har dere mange timer med morro foran dere........

Vi har en tre åring og det som er mest stas er Sabeltanns verden, kardemomme by,han elsker å kjøre bob banen med en av oss voksne,apene,løvene og tigerene.

Håper dere kommer til å trives :)

Skrevet

Kan jeg spør deg hva alt dete kommer på? Pris....

Skrevet

Vi hadde årskort i fjor, altså var vi der mange ganger.

Og at dere skal være der 2 dager, er veldig bra!! Da får dere se mye, og det er virkelig kjekt og ha god tid!!

Våre barn 3 og 5 år, liker kardemommeby veldig godt, og sjørøverskuta. Vi har ikke vært og bada, det gjorde vi heller andre steder. OG så har vi brukt MYE tid på dyra, for ungene elsker dyr!! Sett når de ble mata o.l.

Kos dere, det blir sikkert VELDIG kjekt!!

Skrevet

Vi skal ligge på hotellet fra mandag til torsdag, det kommer på 5800 med frokost. Sabeltannbilletter for 3 stykker kom på 855 kr. 2 dagerspass for alle 3 koster rundt 1500 tror jeg.

Så det går endel penger ja..

Faktisk kunne vi ha dratt til Syden hvis vi heller ville ha gjort det for pengene, men tenkte kanskje vi skulle gjøre det neste år...

Går selvfølgelig an å gjøre det billigere ved å bo i campinghytter, men det er flere år siden vi har kunnet unne oss et hotellopphold, så i år ville vi det...

Skrevet

Neffi... hvor er det hotellet i forhold til dyreparken da?

Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Det ligger rett ved inngangen : ) Man kan se rett over til sabeltannøya : ) Helt perfekt: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...