gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 er det noen som planlegger å bli gravid i løpet av året?
askeladda Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Tror jeg kommer til å slutte med prevensjon til høsten! Vil ha en til om ikke altfor lenge.
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vurderer det seriøst, men er litt usikker... Vi må ta noen runder til å snakke om det, skal vi ha flere eller ikke? Blir uansett ikke før til høsten da, jeg vil ikke mindre enn 2 år mellom de (har ei på 10 mnd nå)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 det har vi også tenkt til håper å få en liten i løpet av neste sommer
olla Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 har lysst på en til neste år, men orker ikke tanken på å gå gravid i 9 mnd.....har vært VELDIG dårlig med de 2 andre....men så vil jeg ikke vært alt for gammel når jeg får barn heller.....så ja, lurer på det.... Du da??
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde hyperemesis og var kvalm i 8mnd sist, fikk bekkenløsning fra ca4mnd på vei og svangerskapsforgiftning på slutten- og ja nå gleder jeg meg til vi kan sette i gang å prøve,sånn rundt 1.juli. =) Håper jo selvsagt jeg ikke blir like dårlig som sist da..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 er det noen som skal fjerne spiral da? og som vet hvor lenge før man ønsker å bli gravid man gjør det?? her i gården er det full rulle med planlegging av bryllupp i aug. nytt hus og forhåpentligvis baby i magen i løpet av høsten gleder meg veldig til å være gravid igjen, har ei jente som blir 4 i sommer er litt skummelt også da... tanker som at det kanskje ikke blir så lett å bli gravid o.l. kommer dessverre alltid inn i hodet mitt...
askeladda Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kanskje vi får jevngamle barn da? Har en gutt på snart 10 måneder!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 høres ut som meg da mammantilsnuppelita, var ekstremt kvalm og dårlig hele tiden og hadde bekkenplager, men jeg tror at denne gangen så blir det bra nå skal jeg nyte å gå gravid og glede meg over magen som vokser og blir fin
Fire småtroll Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Mine svangerskap har bare blitt bedre og bedre dem... Første gang var jeg kvalm med brekninger til 5.måned, bekkenløsning med isjias så jeg nesten ikke kunne stå på beina osv. Men andre gang var jeg bare kvalm fra uke 8-12 og spydde ikke i det hele tatt, mindre plaget av bekkenløsning også. Tredje gang var jeg overhodet ikke kvalm og ikke antydning til bekkenløsning.. Noen småplager, men jeg merket nesten ikke svangerskapet før jeg var over halveis ;-) Så hvis jeg går for nummer fire kommer vel bare ungen dettende ned i fanget mitt en vakker dag, uten at jeg har hatt en eneste plage, he, he :-)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 gifteklar og bittelittverpesyk spørs om vi er litt like da ja. Bra vi kan være positive og se frem til neste gang. Svigerinna mi, som har to barn, sa til meg da jeg gikk gravid at hvis hun hadde hatt et sånn svangerskap som jeg hadde med min første så hadde hun ikke fått flere unger!! Det syns jeg var litt drøyt jeg da:) Håper det blir som med kristin1974 at det bare bli bedre og bedre..=)
flypapir Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Vi er prøvere:) Har vært det siden august med en sa og en ma siden den gang. Nå håper vi spira sitter fast neste gang!
To tette + snart ei med flette Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Planlagt og planglagt...jeg har et ønske ihvertfall, om å prøve til høsten, da blir det sommerbaby til neste år!!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 kan jo ikke la svangerskapet en stoppe i å få barn er vi heldige så blir det bedre enn sist jeg går i alle fall inn i det med et helt annet syn denne gangen og har lovet meg selv at jeg skal være mer aktiv og ta bedre vare på meg selv denne gangen slik at det forhåpentligvis ikke blir like tungt som sist gang gleder meg masse til å kunne gå rundt å vente på at magen skal bli stor igjen hehe
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2008 vi får krysse fingrene for at det ordner seg neste gang lykke til!!
☆lillastjerne☆ Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Har planer om å ta ut spiralen før vi drar på ferie i sommer, så får vi se hva som kommer ut av det:) Gleder meg såå til å begynne å prøve!!! De andre gangene har jeg såvidt hatt tid til å tenke på å bli gravid, før jeg har vært det!! (altså ikke kommet lenger i planlegginga at snart skal vi vel prøve)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. april 2008 snuppa her kom også helt uanmeldt så jeg gleder meg masse til å kunne "planlegge" denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå