Sara Rompompei Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Information. May I help you? Information. May I help you? Information. May I help you? Information. May I help you? Tror jeg blir gal her jeg hihihi Dette er da den eneste tasten som funker på juniors favoritt-leke-telefon for øyeblikket. Og ja, jeg har forsøkt å legge den HØYT opp, LANGT vekk, kastet den tilogmed. Men på forunderligvis så klarer jeg ikke bli kvitt den! Så i dag tror jeg at jeg må tusle en tur ned til byen for å se om det finnes sånne leke-mobiler fortsatt. Ellers blir jeg nok riv ruskande gal hvert eneste øyeblikk Information. May I help you?
tebekaa Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Borte borte tittit! Gla i deg! Få en klem! Borte borte tittit! Gla' i deg! Fot. Gul fot Hånd. Grønn hånd Repertoaret til bamse i lekegrinda er mye større enn i din mobiltelefon, men jeg lurer på om den rett og slett skal få være lydløs resten av livet sitt. At den nå har gjort nytten sin, for å si det sånn. Har avknapp bak en borrelås på ryggen, så det er jo faktisk mulig. Har stor medlidenhet for at du ikke klarer mer Information... Er den ikke plutselig tom for batteri da?
Sara Rompompei Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg har virkelig forsøkt å tømme batteriet hehe Men da blir han helt fortvila og skal ha meg til å trykke fram lyden igjen.... Så jeg tror rett og slett at jeg kommer til å miste den byturen idag hehe Og så får vi se om det finnes tilsvarende... For go'klumper må jo ha ALT hihihi
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 sånne leker med lyd.....de blir så utrolig trøtte i dette huset her de.... så de må sove i laaaaaaaaaaaaaaaaaaange perioder om gangen. Rart det der, det må være noe med lufta i vårt hus. ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå