tuppa prøvd lenge Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 og den var selfølgelig negativ igjen!! bombe...:-) nå skal jeg ikke bruke bort ei krone til på tester. jeg drar til legen å hører hva hu har å si og så får jeg vel bare vente... håper ikke tanta bruker alt for lang til på å komme altså.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Huff, så kjedelig! Veldig rart det der. Håper legen har noe smart å si! Så dumt når tanta bare ikke kommer, det gjør jo bare alt mye verre! Lykke til!
LilleBjella Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Ser at det er din første pp. Har du brukt noe hormonprevansjon som du har sluttet på? Jeg sluttet på pillen i sommer i fjor, fikk så min første mens som vanlig, men så gikk det et halvt år før neste kom. Var bare å smøre seg med tålmodighet. Også mange som opplever det samme som deg med en gang de begynner å prøve på å bli gravid. Tror psyken kan spille inn her dessverre. Reiste for eksempel til USA ett år da jeg var 16 år og mistet da mensen. Etter et halvt år bestilte jeg time hos gynekolog, og samme dagen jeg skulle til han for undersøkelse kom jammen tanta:) Så det er helt klart at miljø, stress og ulike tanker kan påvirke balansen i kroppen, og dermed og også menstruasjonen. Håper du finner ut av det og at du slipper å vente for lenge!
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 ja det er drit kjedelig....det er virkelig best denne legen har noe smart å si ellers så lar jeg frustrasjonen min gå utover henne:-p hehe neida...men jeg tror jeg skal roe ned bimmingen litte grann for det er jo tydelig at dette har gått rett i hodet på meg. så jeg skal prøve å ikke være for aktiv her inne og bare være innom å titte litt innimellom:-) oppdatere litt og gratulere litt og motivere litt :-) hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 jeg har ikke gått på prevensjon på over et år nå og har hatt mer eller mindre stabile sykluser siden da...har aldri gått over 37 dager og 37 dager er det lengste jeg noen gang har hatt og nå er jeg på 42 dager. møkk altså!! ja det er nok psyken som spiller meg et puss vil jeg tro...kan ikke se noen annen grunn til at tanta skal forsvinne.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Har du noe som helst peiling når du kan ha hatt EL eller? Jeg har bomma på det selv noen få ganger og har da hatt veldig sein EL så nær opptil det jeg trodde var IKM at jeg selvsagt trodde jeg var gravid. Men vi får krysse fingerene for at det er nettopp det du er og at du bare har hatt litt seinere EL enn du har trodd. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå