Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Min mann kom med en kommentar i går som jeg virkelig ikke klarer å glemme. Vi satt å snakket om en felles kamerat av oss, og så sa han plutselig: Hvis han (altså kameraten) hadde vært en jente, så måtte jeg nok forlat deg... ( altså blitt sammen med han, hvis han var jente ..) Hva hadde dere sagt da? EN viktig ting er at denne personen har en helt annen personlighet en meg. Mer sprudlene og full av spillopper. Jeg tenker da at jeg kanskje ikke er drømmedama hans, siden han kanskje heller vil ha ei jente som er annerledes.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hvis denne situasjonen er slik de fleste slike situasjonene er, har nok kommentaren kommet på en enkeltting som denne kameraten har sagt eller gjort, og har ikke vært ment som noe annet en en spøk og et komplement til kameraten din. Dessverre var ikke dine følelser og tanker tatt med i tankerekken før dette ble sagt, mest sansynlig har ikke mannen din tenkt over at du kunne bli såret av det i det heletatt. Men jeg synes faktisk at du skal ta det opp med ham, la han få en rettferdig sjanse til å forklare seg. For hvis du går rundt og plager deg selv med disse tankene vil det tære på forholdet. Det er ganske lite sansynlig at mannen din faktisk ville valgt deg vekk, isåfall har han jo mest sansynlig valgt "feil" veldig lenge. Og hvis han faktisk har et ønske om noe annet er det lite sansynlig at han ville latt det lekke ut til deg på denne måten. Men det kan godt være mannen din er facinert av personligheten til denne kameraten, men det må jo være lov. Om han derimot hadde klart å leve med en slik person er absolutt ikke samme sak. Snakk med mannen hvis du bekymrer deg! Han vil kanskje tilogmed ta det som et komplement at du bryr nok om ham til å tenke på slike ting, hva vet vel jeg?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 tusen takk for svar! Tenker jeg skal ta en prat med han, selv om jeg synes det er vanskelig å snakke om....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hei du! Med fare for å tråkke på følelsene dine her, syntes jeg du er EKSTREMT nærtagende. Vi gravide må faktisk av og til sette til side hormonrushet og tenke klart. Selvfølgelig hadde han ikke gått fra deg!!!!!!! Dette er jo en tenkt situasjon = en tullesituasjon. Du er jo det beste i verden for ham, og den flåsete komentaren var bare hans måte å gi kameraten et stort kompliment! Det er helt feil å legge noe som helst i det utrolig uskyldige utsagnet. La for guds skyld den stakkars kjæresten din slippe å måtte svare for det. Ikke meningen å være streng :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå