Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader... Det var igrunnen ikke helt planlagt heller. Jeg opererte forige uke, så det kunne ikke falle meg inn å gå å ta en røyk etter operasjonen. Men jeg hadde heller ikke planer om å slutte...

På kjøkkenet ligger den en urørt full pakke som jeg kjøpte dagen før operasjonen.

Får se hvor lenge jeg klarer det, men jeg må si jeg er litt stolt av meg selv da :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, bra jobba:)

god grunn til å være stolt da ja!! :D

Skrevet

Så bra!!!

Dette klarer du om du virkelig vil :o))

Skrevet

Så flott!

Da klarer du det :)

Skrevet

Kjempebra!!!!!!!!!!!

Bare ta det med ro. Ikke stress med å tenke at du har sluttet og ikke skal røyke mer. Da blir du garantert røyksugen! :o(

Du har røykpakken og kan ta en røyk hvis du vil, men kanskje du kan vente 15 min når du kjenner suget. Etter 15 min er suget borte.

Lykke til videre. Stå på!!!

Hilsen en som sluttet på denne måten for et år siden.

Skrevet

Jeg stresser ikke, tenker egentlig ikke så mye på det :)

Men det hjelper å vite at jeg har røyk tilgjengelig... Hadde jeg ikke hatt hadde jeg nok blitt veldig sugen tenker jeg :)

Skrevet

Jeg sluttet også på den måten, litt sånn "tar det som det kommer". Tenkte at jeg kunne ta en om jeg fikk lyst på, tok veldig lett på det. Og da fikk jeg ikke lyst på!! Men jeg er litt sånn enda, får jeg lyst på så tar jeg meg lov. Og da klarer jeg å holde meg unna!!! Men hvis jeg plutselig ikke kan/får lov, overhodet, DA kommer suget.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...