Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Tulla mi blir bare verre og verre hva søvn angår. Før våknet hun hver 3 time for mat. Nå våkner hun hver time for mat, smokk eller kos. Hun er også umulig å legge om kvelden. Tidligst 23.00. Hun er 5 mnd. I går ville hun ikke sove og etter 40 min la jeg henne på magen og da sovnet hun med en gang. Snudde henne tilbake på rygg når hun hadde sovnet. Noen som har magesovere? Noen som har noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hva spiser hun da?? På tide med litt fast føde kanskje?? Det var det første som slo meg, men nå vet jeg ikke hvordan dere gjør det fra før=
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Får stor flaske med mme til kvelden. trener på grøt, men ikke begeistret for det enda...
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hei Tulla mi på 5 mnd er ikke så gald i grøt men jeg kjøpte grøt for 6 mnd med eple og det var stor suksess her i hvert fall. Vet at hun ikke er 6 mnd ennå men hun liker den og har hatt null vondt i magen av den. Min er 5 mnd og fullammer og våkner flere ganger på natta, i går var det annen hver time og natta før det var det kun en gang så de forandrer. Det er bare å holde ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå