cocochin med to små Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 .. hvordan gjør man det egentlig med bæsjebleier?? Jeg kjøpte pampers up & go 8-15 kg til min sønn på 10 måneder i går, fordi han nekter å ligge stille når jeg skal ta av og på bleie, så tenkte det var praktisk. Men det virker jo litt vanskelig med bæsjebleie syns nå jeg?? Lirke den nedover låra uten at han får bæsj på beina rett og slett. Har jeg begynt for tidlig med trusebleie eller hva?
flypapir Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Riv den opp på sidene, så går det som en drøm...
cocochin med to små Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Åååå - OK Har ikke fått studert dem så nøye enda, men da skal jeg gjøre det! tusen takk
Nit@™ Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Du er ikke den første som har lurt på det der. Men løsningen er så enkel at du river opp "sømmen" i sidene. Hvis du ser på bleiepakka er det en forklaring der om hvordan det skal gjøres! Jeg bruker bare trusebleier hjemme, hadde nok ikke orka det om de ikke kunne rives opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå