Gå til innhold

hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann kom med en kommentar i går som jeg virkelig ikke klarer å glemme. Vi satt å snakket om en felles kamerat av oss, og så sa han plutselig: Hvis han (altså kameraten) hadde vært en jente, så måtte jeg nok forlat deg... ( altså blitt sammen med han, hvis han var jente ..)

Hva hadde dere sagt da?

EN viktig ting er at denne personen har en helt annen personlighet en meg. Mer sprudlene og full av spillopper. Jeg tenker da at jeg kanskje ikke er drømmedama hans, siden han kanskje heller vil ha ei jente som er annerledes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen innspill å komme med.... Holder på å bli gal!!!!

Skrevet

Om det hadde vært min mann som hadde sagt det, så tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om det.

Skrevet

Jeg hadde helt klart valgt å ta det som en spøk!! Det er vel sånn som man av og til tenker, men ikke nødvendigvis mener så alvorlig...

Skrevet

Jeg er ganske så sikker på at han virkelig mente det... Det er jo derfor jeg ikke klarer å glemme det. Så forskjellige som jeg og våres kamerat er, så blir jeg jo skeptisk.. Det har sikkert mye med at v ikke har det så veldig bra lengre sammen. Har ikke sex, får aldri ett kyss lengre, og han tøyser ikke med meg sånn som han alltid har gjort. Kanskje vi faktisk er på vei til å fra hverandre, men jeg vil jo ikke det.Elsker han veldig, og tror ikke jeg ville klart meg uten han.

Skrevet

Man klarer seg alltid hvis man må... Men det er ikke dermed sagt at det er noe man vil, nei... Hvis du virkelig tror at han mente det, så ville jeg tatt en prat med ham. Ikke om det, nødvendigvis, men en sånn hvordan har vi det nå, hva mangler, hvordan kan vi rette på det? Selv om det er vanskelig, så er det bedre å ta det nå enn når situasjonen er enda mer fastlåst. Tenk gjennom hvordan du er mot ham også, sånn at du kan snakke litt om det også. Kommunikasjon er en underlig ting, forresten. Det er ikke alle som er spesielt glad i det, men det er utrolig viktig, spesielt etter at man har fått barn.... Lykke til. Håper dere finner ut av det!!!

Skrevet

Jeg må nok snakke med han ja. Nå går jeg jo bare rundt å er sur, og det er jo ikke bra. Vi er ikke så flinke til å kommunisere med hverandre, men vi vet vi må bli flinkere til det. Håper vi klarer dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...