Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Finnes det noe jeg kan bruke på babyen min på 6 mnd som er så grusomt tett i nesen? Kan jeg bruke saltvannsspray?
høstbarn:) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeps, finnes sånne ampuller til baby,- lurer på om de har en egen spray også. Vi brukte sånne engangsampuller. Finnes egen nesespray for barn fra 1 år og oppover.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Ok, da må vi kjøpe sånn=) *løpe til apoteket*
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 og når han skal sove så kan du heve sengen ) legge noen bøker under beina på senga.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 JA, det må jeg huske... Uff, ikke noe gøy dette her altså=( Hun har feber også, litt over 38... Står bakpå paracetpakken at man skal høre med lege før man gir paracet til baby under 1 år (stikkpiller 4-18 mnd.) Man måååå vel ikke det når man bare gir en om kvelden? Hun har jo fått det før og ikke reagert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå