2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei jenter!! skal til danmark på babyshopping,men har ikke peiling på hvor butikkene ligger,med babyting lissom!! Er det noen som vet om noen butikker i danmark? evt nettadresser?? å så leiter jeg febrilsk etter en ny seng til gutten min! vil ha en sånn bilseng, (han er helt inn i alt som har med biler å traktor å gjøre:) så tror han synes dette hadde vært kjempestas! vet om de på barnerommet.no å så har de en på toys"r"us!men synes ikke de er så kjempefine da.... noen som vet om slike senger andre steder?? noen som vet om slike senger i danmark?? blir kjempeglad for svar! ser for meg et evig virrvar med bilkjøring om en ikke er litt forberedt gitt!!
Smånetta 14.mai Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hvor i Danmark? Det er jo et forholdsvis stort område å dekke, da. Jeg har bodd i København i noen år og kjenner til mange butikker der, men ikke sånn i Jylland og på Fyn. De har noen kjeder, da: Babysam (babysam.dk, så kan du finne kart over hvor i nærheten av der du skal) Babyhome (sikkert babyhome.dk) Jysk kan ha noe, ellers Føtex og Kvickly som er kjempesupermarkeder a la obs. Bilka utenfor de største byene. Ellers ligger det en som heter askepott babyudstyr i på Himmerland et sted, de har en god nettbutikk med det meste. I Esbjerg har de både babysam og et par private konkurrenter. I København er det Engby barnevogne på Vesterbro, Babyhome på Fisketorvet, Babysam i Valby, Danmark barnevogne i Amager Boulevard og sikkert noe på Fields. Alt dette er innenfor buss og metro avstand. Av klesbutikker vil jeg anbefale noen i København sånn bare for sikkerhets skyld: Cargo shop øverst på Vesterbrogade, nesten oppe ved Zoo. (buss 6a til de små haver). Masse kult tøy og et digert bord midt i butikken med 2 for 250. Det ligger også et par i Frederiksberg alle og en i Falkoner alle. Den siste har masse kule leker og litt sånn vantagegreier. (husker bare ikke hva den heter.) Ellers har de store magasinene Magasin og Illum en del i sine barneavdelinger, men det er faktisk ikke alltid det kuleste utvalget og ofte litt dyrere enn de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå