nove Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei, Trenger forslag til en bra ( dvs. praktisk ) stellebag. Hadde Brio sin med forrige mann, syntes denne var praktisk, men likte ikke festeannordningen da trykknappene løsnet når det ble for mye i bagen. Tror jeg har skiftet disse knappene 4-5 ganger. Denne bagen er nå såpass slitt at jeg tenkte jeg skulle spandere på meg en ny en nå til neste mann kommer.
lucky3 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har Simo vogn og kjøpte SImos hardbag - veldig fornøyd med en sånn hard type iallefall - grei å bruke til mange ting også etterpå. Kan ikke stappe hvor mye som helst oppi, men det blir det jo bare rot av uansett og det er veldig god plass i den
mamman til juliprinsesse Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vi falt for denne vi da, men har ingen erfaring da jenta vår ikke har kommet enda, men du kan jo ta en titt og se http://www.lilleprinsen.no/product/11160/11160/453847/_Allerhand_Messenger_Bag__ENSFARGET_.html
Slæsh84 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Me har bestillt stelleveske på ebay.com. Da kommer dn fra USA. Dollaren e lav,så d e ganske billi. Bet. 413kr inkludert frakt for Tommy Hillfiger stelleveske:)
Guttebaby:) Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 JEG HAR OGSÅ LYST TIL Å PRØVE MEG PÅ EBAY:) Men jeg tør ikke... Hvor mye er frakt og sån... altså jeg skjønner at dette har med vekt å gjøre, men er det et sted man finner ut av dette før man sitter der med DEN dyyyyre regingen???
mie76 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Guri meg, "en liten spire?" den var jammen fin med utrolig mange finesser på!! Si i fra når du har fått den, om den virker like bra som på bildet, for da skal jammen jeg bestille meg en også ;-)
mamman til juliprinsesse Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Vi har fått den vi og vi syns den virker veldig fin!! liker at man kan ta ut det meste der om det ikke er nødvendig og at alt tåler en flekk eller to, mange lommer til både det ene og det andre, vet nok ikke helt hva vi skal bruke alle til, men :-) likte at det ikke bare er et stort rom og det er det liksom. Men som sagt så har vi ikke barn fra før så ingen erfaring. sambo likte den veldig godt da den ser kul ut og at den kunne gått for å være pc bag (altså ikke feminin ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå