Gå til innhold

Flaue saker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos venninne som har en sønn på 3 og en datter på 9 mnd.

Kaffeslabberas som det da gjerne blir resulterer jo gjerne i en dotur. Jeg går på do og leter etter muligheter til å "låse" døren.

Finner ingen (forstår jo at man ikke har nøkkel i låsen pga de små, men det går an å ha en "hempe" eller liknende høyt oppe på døren).

Vel, setter meg da litt ukomfortabelt til rette på toalettet som befinner seg ganske langt borte fra døren på dette store baderommet.

Har en følelse av at lillegutt er en nysgjerrigper og gjerne følger etter folk som er på besøk.

Plutselig står han smilende i døra (veldig søt) og begynner å gjøre seg diverse ærend inne i rommet.

Jeg sitter der og venter, heh...hadde mensen.

Han tar seg god tid, og tilslutt forlater han rommet med døra på vid gap.

Med ett står far i huset i døra (han har puslet rundt i en annen del av huset), og får ikke øye på meg før han har gått inn i rommet. Han trodde det var venninnen min som var der.

Jeg kremtet litt i vinket fra dosetet og lurte selvfølgelig på om det var flere som kunne tenke seg å komme innom, tross alt god plass på det badet.

Han ble flau, og jeg lo litt.

Tenker jeg skal sørge for at mine gjester ikke opplever liknende saker når mini her er stor nok til å vandre rundt.

Venninnen min lo litt og sa nemlig at vi har blitt så vant med sånt her i huset vi.

Tror kanskje ikke alle gjestene føler det helt på samme måte:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så flaut! også med mensen og alt da!Jeg hater det når det ikke går an å låse badedøren/dodøren altså. Vi har heller ikke nøkkelen i døren, men den henger på en krok høyt, høyt oppe på veggen slik at de som vil kan ta den ned og låse døren.

Skrevet

Jepp, her blir det kroken på døra:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...