KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei!:-) Vi har en gutt på 6 mnd, 5 uker prematur og trenger sårt tips om hva jeg kan finne på mens jeg og han er alene mens mannen er på jobb (utenom det også da) Hva gjør dere med dem?! Han er utrolig flink til å aktivisere seg selv. Elsker å ligge i babygymmen (kan ligge der en time å bare kose seg) Han er også veldig glad i å sitte i vippestolen mens han ser på Disney Channel. Hehe... Tenker sånn...Ang. stimulering, leker osv. som jeg kan gjøre med han..Så hvis dere har noen tips og råd sier jeg JA TAKK!:-) Vennlig hilsen
grå :) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 er ikke stort man trenger gjøre når de er så små, men du kan jo synge og leke med ham. altså sånt ala bake kake søte, hode-skulder -kne og tå, osv ellers kan du jo gå turer, ta ham på armen og gå rundt og titte på alt i huset og utenfor, se i speilen
Mikkemafian Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vi driver mye med sangleker, ja. Rideranke, ro ro til fiskeskjær, synge fola blakken når hun sitter på magen min. Ligge på ryggen med beina opp. Så legger jeg henne på leggene mine, og så flyyyr hun frem og tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå