Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Gikk det fort? Skal selge leiligheten er det noen ting jeg bør tenke på før salg? Noen tips?Hva som helst:)
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Vi har solgt 2 leiligheter..den første tok 3 uker fra vi kontaktet megler til den var solgt og den andre tok en uke...første til takst andre 400 000 over takst så det var veldig bra synes vi. Vi gjorde ikke stort annet enn å rydde vi...vi fikk rydda bort mye unødige møbler og sånn små pynte ting.. Eneste var at jeg var på saape og kjøpte litt stæsj til badet og ryddet bort alt som var av klær og personlige ting... Ellers gjør jo lys underverker så slipp inn lyset...ikke ha mørke tunge gardin er...og skift pærer der det trengs belysning gjør underverker. Hvis du ikke er for sjenert så ville jeg anbefalt å holde visninger selv...for det er lettere for dere å vise kjøpere at dere virkelig trives i området og med leiligheten og selg det*!! =) Vær forberedt på spørsmål og undersøk om du ikke vet f.eks hvor gamle vinduene er, hvor gammelt badet er...etc og påpek utbedringer dere har gjort som kjøper sparer tid og eller penger på at er nytt... Lykke til =)
askeladda Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Gikk ganske fort da vi solgte leilighet i sommer, blei solgt etter første visningsrunde, så vidt litt over takst, 20 000 over tror jeg det var. Før visning tror jeg det er greit å rydde vekk endel ting så ikke leiligheten ser overfylt ut. Få det til å se litt luftig og ryddig ut. Kan være lurt å snakke med forskjellige meglere før dere bestemmer dere, da. Ikke alle er like flinke.
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Spørs jo litt hvor du skal selga da.. Men det viktigste er ar bildene ser lekre ut.. gjerne lån/lei en skikkelig fresh stol/bilde/bord/puter som fungerer som blikkfang på bildene. Urtepotter på kjøkkenet og fjern alle spor som avslører at mennesker faktisk bor der.. Blader, aviser, dorull etc.. Kjøpere liker visst ikke å se det.. Det skal helst se ut som et interiørblad:) Og så legg den ut med takst som prisantydning, da kommer det kanskje flere på visning og kanskje dere får lurt med flere på budrunde. Megleren kan alt dette på rams, så det er bare å spørre h*n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå