Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Skulle hatt mensen på torsdag, men har tatt test i dag tidlig(altså 5 dager etter forventa mens) som er negativ!! Blir gal av ikke å vite jeg.Ønsker veldig gjerne en liten spire!!! Noen som har opplevd dette og vært gravid?Jeg pleier å ha regelmessige sykluser....
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Kan jo hende du er av de som er litt trege når det gjelder å produsere hcg, så ikke mist håpet enda:) Krysser fingrene for ønsket resultat:)
Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Men da jeg var gravid sist gang testa jeg positivt på dagen jeg skulle hatt mensen... Kan det variere så vanvittig mye fra svangerskap til svangerskap hvor mye hcg og hvor fort man produserer det da?
LadyLuck & Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 med nummer en testa jeg negativt frem til uke 25 ca.. så allt er mulig
#Ariadne# Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 opplevde det samme som deg h.i.. testet en uke etter forventet mens, og testen var negativ. testet igjen 2 uker seinere, og da var den positiv. vært ppå u.l. nå, så jeg var gravid da jeg tok første testen.
Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 Det er vel fortsatt ett lite håp om en liten spire da:-) Hvis jeg er gravid men ikke nok hcg til å slå ut på en test, vil jeg da mest sannsynlig teste negativt hos legen også da??
Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 dytter jeg....noen som vet om det er hensikt i å dra til legen for å teste når hjemmetester er negative??
LadyLuck & Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 de kan ta blodprøve, da vet du hvertfall sikkert
Guttemamman:-) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 ok takk for svar! Blir jo smågal av å ikke vite...føler meg svimmel og trøtt men er nok helt sikkert bare psykisk he he:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå