Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 er kvalm eg. har vert kvalm siden før helgo, ikke spydd og sånn, bare veldig kvalm. reagerer på røyk og kaffi lukt. er sur og gretten og, litt hetetokter. har tatt hver eneste minipille siden eg fikk dem, kansje det er bivirkninger fra dem? unge nr tre er to mnder og eldste mann er snart fire år. eg trenger vell ikke si det hadde passa dålig
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har blitt gravid på minipillen to ganger, så for dem som er veldig fruktbare er sjangsen større med minipillen, "desværre"... Kanskje du burde ta en test...? Masse lykke til hvertfal!:-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 det var det eg ikke håpet på å høre. eg er nok veldig fruktbar siden eg har hatt to uhell pluss en planlagt på under fire år :/ . bruker den derre cerazette pillen. fire unger på ca fire og et halvt år, og under ett år mellom tre og fire, går det i det hele tatt ann. eg er så lei av å gå hjemme og. har gått hjemme i snart fire år nå.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Uff, nei jeg skjønte det..Men tenkte jeg bare skulle si det...! Var cerazette jeg også brukte..Er også hyper-fruktbar.. Ett virkelig luksusproblem gitt! Da er du nok ganske lei og sliten ja.. Ta deg en test du, å fortell hvordan det går med deg da!! Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå