Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 legge ut innlegga deres på trimester debattene?? El en annen plass..
Fru Banderas Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hvorfor kan ikke du bare stappe dette innlegget opp i rævva, HI?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Nei, men i alle dager. Jeg trodde mammatilprisen hadde som prinsipp her inne å ikke være usaklig, men å krangle med stil. Det å si seg enig i at noen skal stappe et innlegg opp i ræva er det vel ikke særlig mye stil over. Det er vel på grensen til å være usakelig.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 har jeg bedt noen stappe et innlegg oppi ræva???????????? nei!!!! vist du leser engang til. så sa jeg at jeg var enig med anonym! det vil da si HI. og ikke hun som ba noen stappe innlegget opp i ræva!!! så vist du slutter og sa på hvem som har signert først, så kanskje du klarer og svare uten fordommer!!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Ja, men jeg trodde ikke du ville ha noe med anonyme å gjøre, så da bare antok jeg at du hadde bommet litt på tastaturet. Sorry, men du går jo så hardt ut mot anonyme bestandig, og det hender jo at du bommer på tastaturet....
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 jeg har aldri sagt at jeg bommer på tastaturet på forskjeller som et nick og anonym da, *ejg er og bomme,fks* har heller ikke sagt at jeg ikke vil ha noe med anonyme og gjøre, har sagt at jeg ikke liker anonyme dritt slengere!
Mammapostei! Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Er vel ikke noe i veien for å legge ut innleggene her? Men er vel kanskje over gjennomsnittet kokt å forvente å få seriøse svar....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Det er ikke noe i veien med å legge ut innlegg her om intensjonen er å få igang en krangel.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Det er fordi det er mere aktivitet her... og jeg går ikke inn på tri 1 2 eller 3... leser kun på skravle, småtroll og krangle... så sorry for at je plager deg...Men så la vær å les da vel.... det står tross alt ikke krangle.... så det er jo ikke tvil om at det er et slikt innlegg som du refererer til...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 det er det jeg mener å da, det er en krangle side, og legge ut innlegg her, hvor du ikke vil ha kranglete svar, ja unnskyld meg, men da er det ikke så gjennomtenkt, ikke et innlegg her blir tatt seriøst, og utenom at noen steller opp til en krangel, og det er fordi det er KRANGLE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå