KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hei!:-) Vi har en gutt på 6 mnd, 5 uker prematur og trenger sårt tips om hva jeg kan finne på mens jeg og han er alene mens mannen er på jobb (utenom det også da) Hva gjør dere med dem?! Han er utrolig flink til å aktivisere seg selv. Elsker å ligge i babygymmen (kan ligge der en time å bare kose seg) Han er også veldig glad i å sitte i vippestolen mens han ser på Disney Channel. Hehe... Tenker sånn...Ang. stimulering, leker osv. som jeg kan gjøre med han..Så hvis dere har noen tips og råd sier jeg JA TAKK!:-) Vennlig hilsen
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Du kan synge sammen med han og danse. Det liker i hvertfall min sønn på 7,5 mnd Ellers kan dere gå å bade.. bare passe på at bassengvannet er rundt 33 grader. Leke tittei leker. Gjemme han under ett teppe. "Hvor er ...... henn??" Dra av teppet: " NEimen der var han". =)
mamma'n til knerten Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg synger endel med vesla og gjør bevegelser med armer og ben. Leker på matta, mens ho ligger på mage og rygg. Hva med babysvømming? Det koser vi oss med =)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Tusen takk for svar!:-) Får prøve dette, å se om han liker det. Han ler som oftest bare av meg så fort jeg synger så:-P Men så var det det å få "sofagrisen" til å se andre steder enn på tv da..hmm:-P
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Hehe gjør det, men han vrir bare hodet til tv for å så vente på at den kommer på igjen
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 da har du muligens latt han se for mye på TV... Best å begynne avvenningen så fort som mulig, 6 mnd gamle babyer skal ikke være TV-slaver! Lykke til
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Ja virker sånn da gitt..! Selvom det bare har vært om morgenen annahver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå