TrulteMor♡ Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Har akkurat tatt en test med neg resultat :-( Blir litt fortilet da jeg heller ikke har fått mensen. Kroppen min er slem mot meg!!! Har aldri hatt gjevn syklus og kan oxo hoppe over en måned, dette blir jo litt dyrt i lengden (graviditetstester) og frustrerende. Sluttet med Jasmin for fire måneder siden og vet man ikke skal bekyre seg for sterilitet enda, men klarer ikke la vere. Er en smule overvektig og har uoversiktlige mens perioder, kan dette gjøre sitt for at jeg ikke blir kravid? Min kjære har et familiemedlem (onkel på morsiden) som har trege svømmere som kansje har gått i arv, i tillegg til at han kun har en testikkel.... Ønsker så inderlig å bli mor!!!!!
Underveis --> Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Uff... Er ikke lett å leve i uvisshet nei. Synd man ikke har spesialdesignt røntgensyn så man kan finne ut hva som egentig foregår der nede, og oppe ;-) Regner med at der er onkelen som bare har en testikkel og ikke din kjære. I så fall bør dere ta en test, for det kan definitivt gjøre det vanskeligere å bli gravid, men slettes ikke umulig! Hold ut!
Gjest yrild Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Kjære Trulte :-) Vi vet vel alle hvordan du har det.. men det er helt normalt å bruke et år på å bli gravid og langvarig p-pillebruk gjør at det kan ta litt lenger tid (sier legen min) før syklusen kommer ordentlig igang igjen. Du er jo fortsatt ikke en oldis (som jeg snart blir) og skal ha alle odds med deg :-) Må nok bare være tålmodig og ikke teste før du virkelig "må" hvis du ikke har ekstra testbudsjett ;-) Selv har jeg innbilt meg at jeg har all verdens sykdommer etc fordi jeg ikke har blitt gravid ennå (selvom jeg bare er i 4pp...) så jeg vet jo veldig godt hvordan det kjennes :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå