Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Blir litt bekymra jeg.. ingen symptoner, ingen tegn ingenting... er 5+2 idag.. altså i sjette uke... Men testen viste positiv for en uke siden og jeg har ikke fått noe mensen så jeg er vel gravid? blir godt å få reist til legen og få det understreket og bekreftet...
flipper2 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Samme her. Kjenner veldig lite på kroppen, har en jente fra før. Forrige gang følte jeg meg veldig gravid på dette tidspunktet, er 5 + 1 i dag. Er bare litt øm i puppene, men ikke veldig. Kan svangerskap være så forskjellige?
Trønderpia Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Henger meg på her jeg også. Tror jeg er kommet til 6 uker i dag, og har kun litt ømme pupper, alt annet har uteblitt. I grunn veldig nervøs pga dette, så venter spent på ul i neste uke nå. Var på en i forrige uke, og da kunne vi se en liten fostersekk :-) Men mine bekymringer er i grunn at det ikke skal være noe inne i sekken. Følte det akkurat på samme viset for noen år tilbake, og da stemte det desverre.. :-( Vi får krysse fingrene
stinky-monkey Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Jeg trodde jeg var 5 fullgåtte uker i dag, men det stod fremdeles at jeg er i uke 5 på min side da jeg logget på. Da er jeg nok 4+6 i dag, og 5 uker i morra tipper jeg. Jeg tok en test for en uke siden, er akkurat en uke siden jeg skulle hatt mensen. Testen var digital, og det stod ganske tydelig "gravid" på den, men det er det eneste jeg har å holde meg til, for ingenting med kroppen tyder på at jeg er gravid, bortsett fra selvfølgelig, uteblitt mensen. Men jeg håper at symptomene kommer sigende etterhvert, sånn at jeg kan føle meg gravid igjen :-) Dette blir min 4.baby. Kan ikke huske jeg har måtte vente på symptomer før, men kanskje jeg testet meg mye tidligere denne gangen :-)
husmus &2 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jepp! Kjenner utrolig lite jeg og. Minimalt med ømmet i puppene, jeg var litt småkvalm for noen uker siden, og sjelden jeg kjenner noe særlig stikking i underlivet, så jeg begynner også nesten å lure. Etter tre tester og null mens må jeg jo være det. Skal tilbake til legen etter å ha vært der første gang med blodprøver osv, så det skal bli spennende Fint å få en endelig bekreftelse på det!!!
skalha1t etter3.pp Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 mej oxo,men når ej kom 5+5 so kom plutseli kvalma over natta..måtte ta en test ijen eg for å vere sikker på atte eg var gravid..hehe.. no bjunde ej å kjenne litt stikking i puppane men ikkje som mitt første svangerskap..då vaks puppane å va veldig ømme før eg testet positivt..
Gjest Maja:) Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Innlegget før meg taler jo litt da, det vil vel si at plutseig kan symptomene kommer over oss. Jeg testet positivt igår, og er 4+6 på vei. Har hatt litt småmurring i magen en ukes tid, og litt ømme bryster. Blir spennende å se hva som ligger foran!
Herkules Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Mitt sikreste symptom på graviditet er at jeg absolutt ikke har noen symptomer. Sist så hadde vi noen prøveperioder og jeg følte mye rart hvergang jeg ventet mensen, den dagen mensen ikke kom så var jeg helt symptomfri
Youngster*mamma* Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 jeg kjenneer heller absolutt ingenting! har hatt litt atikking i livmoren, men det er alt. ikke noe kvalme på meg, heller ikke ømme bryster. nesten nervøs om jeg egentli er gravid. er 9+4 i dag. har ultralyd i morra, så får vell vite svaret da:)
Youngster*mamma* Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 retter på meg selv : stikking i livmoren:)
lillegull08<3 Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 hei dere bekymrete jenter.... syns dere skal være glad dere ikke har symptomer (selv om jeg vet hvordan dere har det, gikk to uker før jeg fikk noen som helst symptomer, og var kjempe stressa), men så kom de... og gud som di kom også. kastet opp i to uker i strekk, hadde så vondt i puppene jeg hadde lyst å rive dem av, og stikking i livmoren var til å dø av (ikke at det var så kjempe vondt, men det ga seg liksom aldri).... da skulle jeg ønske jeg ikke kunne kjenne en dritt... så nyt det mens dere kan, for det kommer som lyn fra klar himmel, vis det først kommer!!! Lykke til alle sammen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå