chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg dro på jobben og etter et kvarter i rapport fikk jeg tlf om at sønnen min hadde kastet opp utover hele gulvet i barnehagen så det var bare å pakke sammen igjen, så nå ligger han på sofa å glipper med øynene, ser film, drikker cola og spiser salte kjeks.... hjemmedag i dag, det liker jeg godt selv om det er synd i stakaren som er syk!!
Mamma`n til Trym Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Når ungene blir syke så er det bare å slippe alt man har i hendene og stille opp som den mammaen man er Jeg er hjemme med voksende mage og minstejenta. Jeg er den som ikke klarer å holde kjeft om hva jeg synes om driften i barnehagen der minstejenta gikk så jeg sa mitt og tok henne ut av den barnehagen. Jeg godtar ikke slurv :/ Men så satt jeg da med skjegget i postkassa når jeg innså hva jeg hadde gjort. Heldigvis skulle jeg studere hjemme og ta oppdrag etter mitt eget tempo men barnehageplass måtte jeg jo skaffe på nytt. Har fått plass til høsten men det virket håpløst en stund Så der har du meg i et nøtteskall! God bedring til sønnen din )
Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Huff, stakkars liten! Håper han blir fort frisk da =) Jeg er hjemme hver dag med minstemann, men i dag skal vi på UL, mannen ble skrevet ut fra sykehuset i går, og jeg har vært alene med 2 barn+voksende mage, så er litt sliten.. Noen ganger kommer alt på en gang.. hehe.. men gleder meg til UL da =)
elin og gutta;) Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 jeg har hjemmedag jeg også. ikke sykt barn, men jeg er delvis sykmeldt selv. skal bake kaker til bursdagen til liten i morgen. egentlig burde han fått nytt kjælenavn..... liten kan bli litt kipt nå som han fyller 6 år.... men han er vår liten likavel tror jeg.... god bedring til syke små og ha en god dag!!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 liten.. hehe.. søtt=) Ja er ikke noe særlig når de små er syke, har jo bare lyst å la ham ligge i fanget og kose..hehe=) Men det er godt med en hjemmedag til samhold og bare kos!! Nyter det til det fulle og det gjør han også ser jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå