Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg har fryktelig synd på en god del mannfolk rundt i de tusen hjem. Er jo fanden meg så mange damer som bare klager, hakker og aldri ser ut til å bli fornøyde. Hva er egentlig galt med dere?, vil dere at mennene deres skal finne seg ei ny dame og stikke av?. Tror jaggu mange av dere som har opplevd at typen stikker av og klager på at han er en idiot bare kan takke dere selv. Når dere oppfører dere som rasshøl kan dere ikke forvente at mannfolka skal behandle dere som dronninger. Fins vel grenser for hvor mye dritt gubbene orker å fordøye. Skjerp dere hakkekyllinger!
Fru Banderas Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Åh, tusen takk for at du lar meg vite hvor landet ligger! Det skal jeg huske på. Du har reddet ekteskapet vårt!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Tror det er for sent å redde ditt ekteskap desverre, lykke til med neste ekteskap og neste etter der igjen.
Fru Banderas Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Glemte du ironiantennene dine i dag, kjøtthue?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg trodde hakkekyllinger var sånne kyllinger som ble hakket på av hønemor når de ikke oppførte seg ordentlig.
Jodasåneidaså Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Njæh, men du nærmer deg poenget. Hakkekyllinger er sånne kyllinger som blir hakket på av alle de andre, fordi de er mindre/annerledes/whatever. Ofte blir de helt utstøtt av flokken, og noen dør. Mvh Leksikonservice AS. Med andre ord; det kan være greit å ha uttrykkene i orden før man skal hormoneksplodere, i grunnen. (Men på den annen side, man skal jo ikke legge alle under en børste før man har gått rundt grøten etter vann.)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Ja, hehe, jeg vet det, var bare et litt teit forsøk på å være morsom som svar på et åndsvakt innlegg.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Var ikke mye åndsvakt over dette synes jeg...helt enig med HI.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Forstår nå raskt at det ikke er rart at halvparten av alle ekteskap ryker + en haug samboerskap. Dere damer er jammen ikke mye flinke til å ta kritikk, men selvfølgelig er dere helt lytefrie. Lurer på om jeg skal starte en tråd for dere som skal omhandle hvor lenge ekteskapet varte så kan vi andre følge med og se hvordan dere en etter en blir alenemødre i en knøttliten leilighet med kun småpenger å leve av, men selvfølgelig det skjer jo aldri noen her........... Hilsen Hi.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Slutt å prat om hakkekyllinger og hønsehuer, jeg blir sulten.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Kan du ikke først lære deg hva en hakkekylling er, HI. Det blir bare altfor dumt å lese sinte innlegg av folk som ikke vet hva de prater om. Hadde du hatt noe peiling så er det mulig du hadde fått et og annet seriøst svar. Med det hønsehuet du har å tilby så spørs det vel hvor mange som synes det er veldig spennende å leve sammen med deg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Vet hva en hakkekylling er og tar kritikk på bruken av det ordet, beklager. Tror uansett de fleste forstod hva jeg mente, men er mer opptatt av flisespikkeri. Får vel bare innse at det er blitt sånn på dette forumet, sukk. Er jo langt mellom hver gang det er en seriøs diskusjon her, stort sett bare drittslenging.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Ja, for hovedinnlegget her var jo bunnseriøst, og utrolig inspirerende til en skikkelig diskusjon!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå