Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg strever morgen og kveld med tannpuss... gutten min fikk tenner for en mnd siden og er nå 10 mnd. Før han fikk tenner brukte jeg kosten i håp om å vende ham til det og det gikk kjempebra! Er det et strev fordi han har ømme gommer?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Herregud!!!! Du trenger ikke pusse tenna dems sååååå tidlig!!! De må jo spytte ut tannpastan!!!
hamsterpia Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hvorfor skal nå ikke tennene pusses "såååå" tidlig da? Mini er snart 8 mndr. og vi pusser tenner hver kveld. Selvfølgelig må man gjøre det. Og de trenger ikke spytte ut tannpastaen heller, bare så det er sagt. HI: Jeg sliter også litt med pussinga, for han stikker ut tunga hele tiden. Men jeg tror vi bare må prøve å gjøre det til en lek, og la de få bruke tannbørsten litt selv og sånn. Blir nok enklere etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg har hørt at man skal pusse fra dag en når de får tenner jeg?
hamsterpia Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Ja, vi har nå pusset siden første tann bare var "et lite riskorn".
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Har du ikke fått med deg noe eller? Selvfølgelig skal man pusse tennene til ungene fra tennene dukker opp. Vi har pusset siden snuppa var 4 mnd, aldri vært noe problem med myyyke baby børster og tannpasta TIL babyer så må de ikke spytte ut. Debatten om fluor er bra eller ikke får foreldre selv ta standpunkt i...men men pusser da tennene med tannkrem uten flour hvis man ønsker det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå