Gå til innhold

Er det bare tull å "klage" på dette: (vogn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte vogn til minsten i fjor, emmaljunga, vi har nå hatt den i 9 1/2 mnd. Og den knirker som ett uvær. I plastikken. Den kostet 6000 kr med fotposen, og vi har allerede vært og klaget 2 ganger på den, med forskjellige ting da. Første var at glidelåsen på trekket gikk opp hele tiden, var redd mini i verste konsekvens skulle ramle ned i handlekurva under. I tillegg til at den bøylen som skal være foran ikke gikk an å ha på plass. Vel de fikset både det ene og det andre, og fotposen måtte de sy to ganger pga elendig arbeid 1. gang.

Men nå har den begynt å knirke i plastikken, synes det høres ut som det er den sarv-vogna jeg går rundt med. Har aldri opplevd slikt før. Har hatt 4 simo-vogner oppgjennom årene, og vært kanllfornøyde. Hadde også ei emmaljunga sportsvogn og var veldig fornøyd med den. Men disse plastikktingene altså, ødelegger hele vogna. Vi bruker den ganske ofte, og jeg synes ikke det er kjekt å gå rundt og knirke som ett uvær. Har prøvd å ha på olje, men det hjalp jo ingenting. Aner ikke hva de kan gjøre, men synes de skal hjelpe meg med knirkinga hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det ikke hjelper å smøre den selv, så ville jeg klaget på den. det er jo sånn de forbedrer vognene sine, ved at vi som forbrukere sier ifra om ting som ikke virker... Jeg ville sagt ifra, og spurt på butikken om fabrikken har gitt noen beskjed om erstatnig eller innbytte :-)

Skrevet

Har prøvd å smøre, men det er jo plastikken som knirker... Dynka inni olje der det knirker, men det hjalp ikke i det hele tatt. Hjulene og alt det der er OK, og det er ikke småtteri det knirker hele tiden. Mini står å gynger på vogna nå, og det er hele tiden når vogna er i bevegelse...

Takk for svar:)

Skrevet

Je ville ha mailet Emmaljunga direkte for å høre om dette ofte er et problem, og hva du bør gjøre.

Skrevet

Har vurdert den tanken og. Skal gjøre det med engang:)

Skrevet

Kikket på nettsidene til emmaljunga, der står det at ved reparasjon og reklamasjon skal man alltid kotakte forhandler.... så da går turen til byen i dag... Har fri så det passer bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...