Gå til innhold

Noen bra 1.april spøker her???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en kjempebra en på AFV..

Dama byttet ut sukkeret i skåla med salt, mannen syns kaffen smakte helt jævlig, og gikk for å skylle ut kaffen (han trodde spøken endte der), men hun hadde tatt plastfolie over åpningen i krana.. vannet sto ut til alle kanter.. hehe.. trodde jeg skulle le meg ihjel.. hehe

Skrevet

Gjemme bilen til samboer...han tror den er stjålet...!

Skrevet

haha, syns jeg ser sambo om bilen an er borte, men det går jo ikke nå, han våkner bare jeg starter den;( det er vel sikkert jeg som blir lurt, typisk det, glemmer det ut hele tiden at det er 1.april;)

Skrevet

Nettavisen har en fin spøk i dag om at man kan få de tre siste sms fra hvilken som helst mobil. Sikkert MANGE som kommer til å gå på den :D

Skrevet

alenemoder1snart2

få de 3 siste sms fra hvilke som helst mobil.. hva mener du?

Skrevet

Syns aftenposten sin var ganske fin og. Få igjen 500 kr om toget ditt har vært forsinket siden nyttår. Bare send en sms til **** med tid og dato..hehe, lurer på hvor mange som gikk på den:)

Skrevet

En kollega av meg ble skikkelig narret på jobben idag. Noen kompiser av han hadde lagt ut noen gis-bort annonser på finn.no som kjøleskap og steemdusj. I lunsjen idag ringte det i ett sett :) stakkars liten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...