Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg så en kjempebra en på AFV.. Dama byttet ut sukkeret i skåla med salt, mannen syns kaffen smakte helt jævlig, og gikk for å skylle ut kaffen (han trodde spøken endte der), men hun hadde tatt plastfolie over åpningen i krana.. vannet sto ut til alle kanter.. hehe.. trodde jeg skulle le meg ihjel.. hehe
beautiful Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Gjemme bilen til samboer...han tror den er stjålet...!
Mamma til snart 4 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 haha, syns jeg ser sambo om bilen an er borte, men det går jo ikke nå, han våkner bare jeg starter den;( det er vel sikkert jeg som blir lurt, typisk det, glemmer det ut hele tiden at det er 1.april;)
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Nettavisen har en fin spøk i dag om at man kan få de tre siste sms fra hvilken som helst mobil. Sikkert MANGE som kommer til å gå på den
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 alenemoder1snart2 få de 3 siste sms fra hvilke som helst mobil.. hva mener du?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 http://www.nettavisen.no/it/article1720628.ece Aprilspøk fra Nettavisen
mosegrisen Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Syns aftenposten sin var ganske fin og. Få igjen 500 kr om toget ditt har vært forsinket siden nyttår. Bare send en sms til **** med tid og dato..hehe, lurer på hvor mange som gikk på den:)
Julie<3 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 En kollega av meg ble skikkelig narret på jobben idag. Noen kompiser av han hadde lagt ut noen gis-bort annonser på finn.no som kjøleskap og steemdusj. I lunsjen idag ringte det i ett sett stakkars liten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå