dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 han minste? Vi har host og tett og snørr her vi også, men uten feber.... jeg tenker og lurer på om hun har vondt selvom hun ikke har feber, for jammen bråker hun godt om natten.... enda hun sover med hodet høyt og pappan sin rett ved siden av.... vi får nok sove om noen år tror du ikke??? Jeg håper lillehurpeungen blir frisk snarti alle fall :-))) heia heia heia heia
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jepp,han minste.Har styre på i to netter og dager.Men i natt var det ille.Ga seg med hosten og tettheten da han fikk eplejuice.Å han sov til 9.30!!!!! Blir jammen sliten av å ha en snørrunge hengende i beinet eller på skuldra hele døgnet ;o) Får sove når jeg blir bestemor .....eh...oldemor =0) Hadde så lyst å ut jeg.Er dritpent vær.varmt og helt vår!! Men tørr ikke.Er redd febern kommer tilbake for fullt igjen.
dritgrei hei hei! Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Kjedelig å ikke kunne benytte seg av deilig vær og vår.... snart er det jo på tide å finne frem doen i hagen din også :-))) min lille sovna i vogna si ute , og der håper jeg hun osver ei stund. hun la seg som en liten blomst, bare det er jo et hyggelig fremskritt.... krysse for at det er ei blid lita jente som våkner. god bedring til lille klumpen... jeg tror jeg hadde pakka han inn og gått meg en tur :-)
Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Prøvde legge han i senga,men den gang ei.Her skal ikke modern få dibbe nei.Å så sur da!! Han nekter sove i vogna,desverre. Får se senere om jeg pakker han inn.Hadde vært deilig å få ut litt mens det er så fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå