Gå til innhold

Noen som tror det er tenner på gang?


solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

Her begynner me å lure på om det er tenner på gang.

Det er jo så klart litt tidlig syns me - mitt barn nummer 3 fikk tenner da hun var 4,5 mnd.

Men vesla er bare 3 mnd og tre uker nå.

Hun biter og biter på hendene sine, sugler helt enormt, gråter mye, plutslig mye våken på natta og bæsjer mange ganger til dagen. Tynne ekle bleier som hun blir sår av... og jo... hun har 38,5 i feber.

Ikke at det er så mye for en baby, men det gir oss en pekepinne på at noe ikke er som det skal.

 

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pia,

 

Vet ikke når babyen din er født, men jeg har lest at noen babyer begynner å få vondt 1-2 måneder før de får tennene... Roer hun seg med bitering eller ved å bite i kald klut?

Min eldste hadde nesten ingen problemer, men yngstemann biter også veldig på hennene sine og man kan se antydninger til tenner i gummene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi ble født 11 desember.

Håper det går over om hun bare har litt vondt nå før tennene skal komme gjennom. Klarer ikke å være våken opp til 4 ganger hver natt og i tilegg stå opp klokken 7 med tre andre barn. Har holdt på siden før påske nå. Begynner å ta på å ikke få sove mer enn ett par timer hver natt.

Ser også tennene i gummene.

Og eg som har vore så heldig å ha min mann hjemme til nå, første dag på jobb etter fødsel ble 31 mars.

 

Mitt tredje barn hadde ikke noe vondt heller, bare var en tann der plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer faktisk på det samme,har ikke feber og bæsjer 1 gang i uka,men sutter veldig på fingrene,hånda si og sikler utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...