Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Sliten og trøtt for tiden.. Hadde en liten blødning i helgen, kommer sansynligvis av stress på flere plan?... var på legevakten, og hjerte banket i allefall. Masse stress på jobb. Daglig leder i butikk og vært underbemannet lenge nå.. prøvd få hjelp fra ledelsen, men ikke vært enkelt nå fram med budskapet..nå har jeg hatt en i opplæring i tillegg til å måttet jobbe noe ekstra selv for å dekke behovet. Tatt på.. I tillegg hatt endel problemer i forholdet. ille det skulle skje nå som jeg er gravid.. Dukket opp en ny jente og ble innmari mye ståhei rundt det hele.. Føler meg så utmattet.. Så nå er jeg snart på vei ut døren for å be om sykemelding hos legen. Snart time.. Er det gyldig grunn eller overdriver jeg?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Det skulle nok være gyldig grunn. Det er du som kjenner kroppen din, ikke legen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Takk for svar, Har nå kommet hjem fra legen. Er i første omgang sykemeldt ut uken. Pga mine brunaktige småblødninger de siste dagene og i dag endel væske ut av skjeden, får jeg ul i dag kl 13:30. Litt nervøs.. Kan det være farlig??? Blir jo litt nervøs.. Hatt "drømmesvangerskap" fram til nå, men.. Jeg har ingen smerter og legen fann hjertelyd med en gang i stad. Lå på ca 150 slag i min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå