guttemamsen80 Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Nå begynner jeg å bli sur å lei a den ekle soppen. Har prøvd canesten en uke nå, og blir ikke bedre. Fant et tips om å vaske seg med eddikvann.....heller ikke det funker. Tenkte jeg skulle slippe lege, men jeg trenger gode tips. Jeg bor langt unna apotek, så det hadde vært kjekt med kjerringråd som virker eller noe som kan bestilles over nettet, og som jeg for fort...... Hjelp hjelp hjelp....
Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Biola yoghurt naturell, funker faktisk. Både spis og smør på der du vet. Høres veldig ekkelt ut, og det er det og, men det hjelper.
guttemamsen80 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 ja jeg har hørt snakk om naturell yoghurt, men det høres jo veldig klissete ut....vet ikke om jeg syns eddik vann heller var noe stas, men dersom yoghurt virker tar jeg gjerne en runde med det...hehe
Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ikke så klissete, men grisete, hehe. Men det hjelper!
guttemamsen80 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 huff ja....jeg får håpe det....virker ikke som det er neon ting som hjelper på det der drit`n.....irriterende!!! Takk for tipse:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Få resept på Fungoral salve
guttemamsen80 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2008 ja jeg må vel gå til legen dersom det ikke blir bedre, men jeg hadde håpet at jeg skulle slippe det!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kan vel bare ringe legen og spørre om å få resept? Ikke sikkert du trenger time..
Kate77 Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Helt sikker på at det er sopp? Jeg gikk lenge å plagdes med noe jeg trodde var sopp. Viste seg å være bakteriell vaginose... Måtte ha antibiotika for å bli kvitt det.
guttemamsen80 Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 nei sikker er jeg jo ikke, men hva er forskjellen på sopp og bakteriell vaginose? Jeg har jo hatt sopp før, så det minner meg jo mye om det, men jeg vet det jo ikke sikkert
♥ DAME Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Hei. Jeg har vært veldig plaget med sopp også. Smurte meg med canesten i lengre tid og det hjalp så og si ikke. Fikk anbefalt en krem som heter Pevaryl 1%, DEN hjalp Så nå har jeg ikke hatt sopp på over ett år ) Lykke til )
silia Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Som Kate77 trodde jeg også at jeg hadde sopp. Men det var nok bakteriell vaginose. Fikk penicilin, og da ble jeg bra med en gang :-)
To tette + snart ei med flette Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Jeg gikk også lenge med noe jeg trodde var sopp, det viste seg å være bakteriell vaginose eller gardenella som det også kalles. Her er link til litt info.... http://www.helsenytt.no/artikler/vaginose.htm Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå