Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg er 25 uker i dag, alt har vært bra med baby hele veien. Men siste to dager har jeg hatt kjempe vondt i magen og kjent mindre liv, og legen min sier det er helt normalt! Kan ikke huske det var sånn i forigge svangeskap. Er dette normalt? Hva hadde dere gjort? Vist det skulle ha vært noe galt i uke 25 hva er symptomene, for dere som evt har mistet så sent? Er så redd!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Om du er så bekymret, hvorfor ikke gå videre med det. Er jo bare å ringe til sykehuset for kontroll og sjekk, ofte får man da UL- så det burde jo roe deg ned dersom legens ord ikke gjør det. Man skal jo stole på magefølelsen sin, ikke at den alltid stemmer - men da får du i det minste et svar du kan slå deg ned med.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Med overskrifta "IKKE KRANGLE!! MEN MÅ HA HJELP NÅ" så burde hu kanskje ringe legen, og ikke skrive et innlegg på krange. Jeg trodde noen var uten telefon og stengt inne på et rom av en voldelig mann igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Er det mulig og komme med et så sløvt utsagn!!!??? Skjønner det et noen tydelighvis har så mye hormoner at de ikke klarer å styre seg så de må hoppe på det som er. Er ikke rart du var bekymret så det er godt du fikk undersøkt det og fant ut at alt er bra!!!!!
Mammapostei! Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Bare lurer...Hvorfor føler alle de må ty til kranglesiden når de skal være anonym? Du ber jo om et par spydige svar da.... det er vel fullt mulig å være anonym på trimester forumene?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Signerer mamma&bollerina på den. Jeg trodde også at det var full krise! Hvorfor ikke skrive den på en av terminforumene?
lille knert Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Ser det er mange som skriver på kranglesiden som egentlig skulle skrevet et helt annet sted, kan kanskje ikke forvente og få et ordentlig svar når alle er så utrolig ampre her!!! Er det kanskje vanskelig og velge hvor alt skal plaseres? bare spør, er ny her.. Synes uansett at en ikke trenger å være ugreie, spessielt ikke skrive ting som en bare tørr å skrive når en kan gjemme seg bak anonym, synes ikke det er så realt..
LinnisR83 Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Helt enig lille knert....Noen som ikke ser problemet i ting, og heller velger og krangle om fille ting når det ikke har noe med tema og gjøre. Spiller jo ingen rolle hvor man legger det, for folk flest som er oppegående, klarer vel å sile ut det som er seriøst eller ikke? Noen mangler sympati og empati egenskapen!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Hi her. Beklager virkelig!! at enkelte her irriterer seg over at jeg skrev det på krangle siden. Men vet dere hva? Da kunne dere bare gitt FAEN og svare her, forbannade hormonbomber. Var redd for barnet mitt og selvom dette er et forum trodde jeg kansje medsøstre kunne hjelpe og svare på dette og ikke bare prate pikk fitte barbering og alt annet om sitt jævla underliv. Men takk til dere som tok dere tid og ikke brydde dere om hvilken side jeg la det inn på!! Godt det er noen her som virker modne nok til og få barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Endelig har du forstått det! Dette er nemlig kranglesida! Og VI er hormonbomber? Ha ha ha. Hva er du da? "..ikke bare prate pikk fitte barbering og alt annet om sitt jævla underliv...Godt det er noen her som virker modne nok til og få barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Sånn som deg, mener du? Ha ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå