Gå til innhold

Kan vi sove med vinduet oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en baby på 3 mnd som ligger på samme rom som oss.. men hvis vi ikke har vinduet oppe, blir det vanlig romtemperatur der inne! altså 22grader ca. klart vi kan lufte før vi legger han, men etter at han er lakt må døren stå litt oppe for at vi skal høre han hvis han våkner, for stuen er litt langt bort. da trekker jo kulden ut, og varmen inn! så vi blir liggende å svette der inne om natta.

det er ikke kjempekaldt ute om natta lendre, men tror ikke det er mer enn et par grader, men så kaldt blir det jo aldri på rommet, for vinduet står bare med liten luke på toppen, og vi må ha døren oppe i tilfelle storebror våkner.

babyen sover helt borte ved døren, langt fra vinduet. når jeg tar han i sengen lukker jeg vinduet (når jeg ammer)

er det greit det eller? burde jeg kle han noe ekstra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikkenoe problem i det hele tatt det, mange som sover med vinduet oppe, og det blir jo uansett varmere enn om han sover ute i vogna og det gjør jo alle barn...

Men du må prøve deg frem litt med påkledning, han kan jo ikke ligge å bli kald. Kanskje han skulle sove på et lammeskinn? Eller ha på ullpysj? Jenta mi nekter konsekvent å sove med sokker og dyne, hun sparker og sparker til alt er vekk, da sover hun godt. Hvis du også har en sånn unge må du kanskje investere i en sånn pose til å sove i og la han venne seg til det? Du finner nok ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...