Gå til innhold

Gratulerer alle sammen :) vi er i April!!! Den store føde måneden ;);)


(god) mother ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for det:-) Nå er det akkurat 2 uker til jeg har termin,og jeg gleder meg skikkelig!!

Lykke til til deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Tenke seg til, nå er det jammen april. Helt utrolig som tiden går- Ønsker alle lykke til. Blir spennende dager for oss framover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack tack och massa lycka till till dig också!

Det närmar sig termin med storm fart nu:)termin 20 e april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi i april :D Gratulerer så masse til april mammaer <3

ønske dere alle lykke til på føde.. Gleda mæ så masse nå, har termin den 18 april men jm min si at babyn er såpass lang senket ner så æ måte regne med 2- og 2+ uker fremover så vi stor gleda oss :D

 

kjempe klem fra mæ :D

Good Luck^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker det samme til deg:)

syns det er nesten litt trist å tenke på, denne kosen med all bevegelsen i magen snart er borte. men man for jo det lille i armene. mest spent på hva lille mor på 2,5 år vil si.hun er jo "lillle gull" først no når man har omt ut i permisjon man kan kose dseg, har termin 16. april, men første man ankom 17 dager før så spent denne gang:)

kos dere og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på søndag, bare fem dager til, men prøver å forberede meg mentalt på at at det kan gå to uker etter det også... Har vært inn til sjekk på KK allerede, med falsk alarm, og det hadde ikke kommet så langt med modningen - hadde en cm igjen av livmorhalsen, og bare en cm åpning... Så det kan lett gå noen uker til - og jeg jobber hardt for å motivere meg for hver dag. Gleder meg veldig til å se den lille babyen, og ikke minst til å bli kvitt bekkenløsning og kunne ta på meg sokker uten problemer! Hver dag er en dag nærmere fødedagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...