Gå til innhold

Så fort man glemmer!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne fødte en sønn på lørdag....noe sååååå lite. Etter knappe 6 mnd hadde jeg virkelig glemt hvor små de er som nyfødte. Enda denne gutten var større enn nurket mitt da han ble født. Sønnen min var 3440 g da han ble født....men jeg har allerede glemt hvor lite det er i forhold til den "klumpen" som spreller rundt på gulvet nå...he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA kjenner meg igjen der. Like stort sjokk ver gang jeg ser en nyfødt baby. De blir jo så fort store. Ser bare på tulla mi nå. Hun nærmer seg 6 mnd, og hun er liksom ikke en baby lengre. Synd at tiden går så fort. Men igjen så er det jo moro når man liksom får skikkelig respons fra dem.

Skrevet

prøv å være vant til en på 14mnd,og så plutselig få en nyfødt i hus.

Turde nesten ikke løfte ham de første dagene jeg...

Skrevet

Uff ja det er skremmende syns jeg! Gutten vår ble jo født 5 uker for tidlig, så var 2200g og 45 cm. Han var jo miini...Når jeg ser på bilder, tror jeg ikke det jeg ser. Kan ikke huske han var sååå liten!

Når en veninne av meg fødte en sønn som var litt under gjennomsnittet, var jeg bombe sikker på at han var mindre enn det Felix var.. Men det var han så absolutt ikke fikk jeg streng beskjed om:-P Hihi..

Skrevet

Ja det er helt utrolig. Synes det er ekstra sært når man har forholdsvis små barn når nummer to eller tre (og evt flere) kommer og man synes ens egen unge er liten, så får man nestemann og kommer hjem og det/de andre barnet/barna er jo plutselig blitt noen kjemper i forhold. F.eks veldig rart å sikftebleie på en 2 åring når man har vært noen dager på sykehuset og kun skiftetpå den nyfødte, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...