Gå til innhold

Hvorfor oppfører han seg sånn? (legging)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 8mnd har blitt så vanskelig og legge om kvelden. Aldri vært noe problem før.

Er heller ikke noe problem på dagtid når han sover i vognen.

Med en gang han legges i sengen sin blir han helt hysterisk. Sparker, slår og hylgriner. Han gråter så fælt at han nesten ikke får puste, hikster. Uff det er helt forferdelig og høre på.

Vi er hos han hele tiden, sitter og stryker på han, snakkker til han o.l., men dette hjelper ikke.

Tar ca en times tid før han sovner av utmattelse.

Noen som veit hva det kan være? Dette kom så plutselig.

Han har ikke vondt noe sted, for dette er som sagt kun når han blir lagt. Begynner det sekundet han blir lagt ned.

Kan han være redd for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være tenner? Smerten ved tenner øker ofte på når barna legger seg ned. (Altså når de ligger flatt) Prøve med noen bøker under sengebena kanskje? Sånn at det blir litt høyere i hodeenden.

Skrevet

Det er tenner på vei ja, men som sagt så det er kun om kvelden, aldri når jeg legger han på dagtid.

Skrevet

Vi har vært igjennom dette.....

Og det var tenner som var årsaken her.

Jeg velger å tro, ut fra min sønns oppførsel, at når de blir lagt i vognen på dagtid, så skjer det på en måte noe rundt dem, og da glemmer de på en måte smerten. Det rister og er lyder, og det beroliger dem. TROR JEG:) Men jeg vet jo ikke om din sover i vogn på dagen da..:)

Men da om kvelden, så blir de lagt i sengen som står helt stille. Da vil man kjenne smerten mer. Det kansje banker litt og sprenger. Tenker litt med en selv når en har vondt. Man merker det mer når man ligger og kjenner etter:)

Men noe videre tips har jegikke desverre. Prøv sånn smertelindrende middel til tannkjøttet?

Bitering?

Bysse og lalle, men det gjør dere vel?:)

Men PLUTSELIG avtar det:)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...