Trønderpia Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 og hvor alt likevell sto bra til med spiren..?
Happy-Mama:) Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har hatt ømme pupper og vært veldig, veldig trøtt... Var litt kvalm rundt uke 5, men det varte ikke lenge... Har i tillegg kjent smerter nederst i magen, noe jeg regner med er livmoren som utvider seg... Symptomer er jo veldig individuelt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg fordi du "kun" har ømme pupper... Noen har jo ikke symptomer i det hele tatt:) Masse lykke til:D
Trønderpia Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Huff.. jeg vet, men er ikke så enkelt dette. Har en ekkel følelse på at det er noe galt denne gangen også. Har ingen stikkinger/murring i livmoren, ikke blitt trøtt enda heller.. Krysser fingrene for at alt skal være i orden. Ny ul neste uke!
Myra Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Har det akkurat maken. Og man blir jo litt bekymret. Har funnet ut at jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Lite man kan gjøre til eller fra likevel.
kakkabette mai10+april12 Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg går over til 2.trimester i morgen, og har kun hatt ømme pupper jeg også. Samt at buksene har blitt litt vel trange i livet de to siste ukene da... Ikke vært mer trøtt, ikke kvalm -bare litt oppblåst og med noe mageknip til tider.... Men så lenge jeg ikke har hatt blødninger er det jo ingenting å være bekymra for. Jeg er bare veldig glad for at jeg har sluppet så lettvint unna!!!! :-) Men både mamma og søstra mi hadde enkle svangerskap med alle sine tre, så jeg regner med at jeg også har arvet det... (dette blir min første). Skal ikke på ultralyd før i mai, men hadde 1.gangskontroll i uke 9. Lykke til videre!!
ak81 Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg har kun hatt ømme pupper fram til ca uke 6 som du beskriver, og de ble bare ørlitegrann større, og har nå stoppet å vokse(uke 12 nå). I tillegg hadde jeg nesten ingen symptomer før uke 9-10 hvor jeg ble litt trøtt og hadde forbigående kvalme, men har vært mest pga lavt jern. Jeg var på ul i uke 10, og alt er helt i orden! Jeg var også veldig bekymret i begynnelsen fordi jeg ikke merket noe, og ble vel ikke overbevist før ul. Har du mulighet så ta en tidlig ul, det gjør underverker for alle bekymringene, i tillegg får du litt mer følelse av å være gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå