Happy-Mama:) Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Er idag 6+1, og har igrunnen hatt milde mens-smerter ca siden eggløsning, uten at det har bekymret meg. Men på lørdagskvelden forandret smerten seg, og har vært på samme måten siden da. Nå er det mer som et trykk nederst i mage-regioen, omtrent som en veldig, veldig overfylt blære... Smertene kommer og går, og det er ikke sånn at jeg er sengeliggende av smerter eller noe, synes bare det er så skummelt at det er "nye" smerter nå...
alvilde Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 det er nok ganske vanlig,livmoren strekker seg å masse forandringer. lykke til med graviditeten:)
Happy-Mama:) Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Takk for svar:) Prøver liksom å ikke bekymre meg over mens-smertene, men når disse nye smertene kom så ble jeg litt bekymret likevel... Det er jo så mye man skal tenke på og filosofere over og bekymre seg for...;p Og så er det så lenge til jeg skal til legen...
Värn Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg har også noen rare smerter. Det strekker og drar och trykker på nedover. Vanskelig å forklare, men din forklaring stemmer ganske godt. Ibland er det ganske ubehagelig. Men ikke farlig. Har hatt det mange uker och er 11 uker idag :-) Når jeg har løpt eller jogget trekker det og er ubehagelig langt ned i magen, men tror ikke det er farlig heller ettersom det alltid går over og jeg har haft det mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå