Gå til innhold

Papirduker - harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så på det som en selvvfølge at det var det vi skulle bruke, men det var visst fyfy ifølge en venninne. Jeg har kjøpt store, fine papirservietter, så det blir det!

Hva gjør dere med duk - leier? Det blir jo litt dyrt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i bryllup i sommer der det ble brukt papirduker. Ikke de tynne, men tykkere og finere. Jeg ville ikke brukt de helt tynne papirdukene selv. De går fort i stykker, lager masse lyd og er i mine øyne litt "fy". De tykkere derimot var kjempefine! Myke og mer lydløse.

Skrevet

Vi har planer om å bruke papirduker som beskrevet ovenfor, den litt tykke typen. Hadde dem i begge barnedåpene våre og de var helt fine de :o)

Skrevet

Jeg hørte på leie av duker, og det kom seg på ca 3000. syns IKKE at papirduker er fyfy jeg nei. :)

Skrevet

Vi brukte duni papirduker i dåpen til vesla. De var hvertfall ganske fine :-)

Skrevet

Vi skal bruke papirduk av den tykkere typen.

Skrevet

vi brukte papirduker fra rema. sånne med et tynt plastlag. skal man kjøpe tykke fine papirduker så kan man like gjerne kjøpe skikkelige duker.

pene hvite laken funker som duk det også om du vil ha i stoff. noen ganger har også europris og jysk billige stoffer som egner seg. man pynter jo uansett på bordet så trenger ikke være superkvalitet over det.

aldershjem og sånt hender seg også leier ut duker

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt de tykke papirdukene??

Skrevet

Vi kjøpte fine Duni duker - av den tykke typen - på Meny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...