Gå til innhold

Jeg er virkelig gravid!! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt skjelven her jeg sitter. Trodde ikke jeg var gravid siden vi kun hadde sex MED svømmere kun en gang. Helt utrolig.!! Hvordan går det an!!? Nesten litt urettferdig i forhold til dere som har prøvd så utrolg lenge.. Huff.. Kommer til å savne dere her inne. Dere er en super gjeng. Så ønsker jeg dere masse lykke til. Håper dere kommer kjapt etter.!

Stoooor klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh,gratulerer så mye!! Heldige deg:)

Men du hadde ikke ikm før 6 april egentlig? Testet så tidlig du da?

Men spiller ikke noen rolle, når det er positivt!!

Masse lykke til i svangerskapet!

Skrevet

GRATULERER! Dette fortjenner du like mye som alle andre :) Masse lykke til og kose deg med voksende mage!

Tenk,om noen månder sitter du med babyn din i armene :)

tankerogklem

Skrevet

Hei. Jo jeg mener jeg hadde IKM 6, men jeg regnet meg litt fram og fant ut at IKM ble på torsdag istedet. Altså 4 april. SÅ da ble det full klaff gitt.. Ble spådd av mamalari at jeg skulle bli gravid nå og det stemte.. Skikkelig gøy. Så da venter vi bare på barn nr 3. Fantastisk.

Skrevet

gratulerer så masse!!! håper jeg kommer etter deg til 1.trim. om nooen dager=) klem

Skrevet

Jaaa Tingeling, det vil jeg at du skal gjøre.... >Det hadde vært koselig!!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Håper min TR ikke kommer så jeg kan slå følge:o)

Skrevet

Gratulerer så mye og masse lykke til :) Kos deg med magen!

Skrevet

Gratulerer! Det blir en julebaby :o) Kan du sende oss andre håpefulle litt babystøv??!!! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!Lykke til m.sv.skapet!Håper jeg kommer etter snart...:)

Skrevet

Gratulerer så masse :-) har også blitt spådd av mamalari at denne pp klaffer det. håper håper. har en god magefølelse.

Skrevet

Sender masse babystøv til dere alle...Jeg vil ha dere med over til 1. trimester!!! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Skrevet

Suger til meg masse babystøv...............Lykke til videre Momlegåsegg :-)

Skrevet

Gratulerer så mye... og lykke til videre:o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Påskekosen gjorde susen, skjønner jeg. :o) Venter fremdeles på TR, jeg. Er vel på dag 85 eller noe.......

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til :-)

Skrevet

Tuuusen takk alle sammen!!!

Pooh: Har du fortsatt ikke testet positivt? Huff, så kjedelig...Venter i spenning med deg..

Ja den ene gangen vi hadde sex gjorde susen gitt.. Helt utrolig.. Kan ikke forstå det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...