Gå til innhold

Kjære dere m erfaring fra billigtester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer det alltid en skyggestrek der etter 5 min?Tok en i går,og en ny i dag."Skyggestreken"er sterkere i dag enn i går,men mener den kom etter 5 min.La jeg godvilja til kunne jeg skimte en supersvak strek..Har IKM på fredag.Hva tror dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ved 1pp viste billigstrimmlene mine ingenting. Bare den røde teststreken som viste. Og¨nå i går fikk jeg en svak test, eller skygge, tok en ny i går kveld Det samme. Tok en ny til morgen i dag. Fortsatt svak strek. Tok CB digital også og en lyse GRAVID mot meg... SÅ lykke til og sier forsiktig gratulerer!!.. Jeg har også IKM fredag.

Skrevet

De gangene jeg har fått skyggestrek på billigtestene har jeg vært gravid!:) Så jeg tror du er det!:) Men kan være greit å sjekke med en digital-test, da får du jo klart svar!:)

Skrevet

De gangene jeg har testet med billigtester og ikke vært gravid, har det ikke vært antydning til noe som helst av skyggestreker. Helt snøhvitt. Den første testen jeg tok da jeg var gravid var på morgenurin og da var streken ganske tydelig og med farge. Tok en cb digital senere på dagen som viste gravid. Tok et par dager senere en ny billigtest bare for moroskyld, og da ikke på morgenurin. Da viste den bare en svak strek. Så anbefaler morgenurin på billigtestene og vente til IKM før du tester.

Skrevet

Tusen takk for svar,damer!

Har brukt billigstrimler tidligere også,og da her de vært blendahvite.Så har jo et lite håp da,men tør ikke tro på noe enda.Tester igjen i morg.tidlig.Har enn CB,men tenkte å "spare" den til IKM-dagen på fredag.

Skrevet

Lykke til. Gleder meg til å høre fra deg i morgen tidlig. Håper du blir med meg over i desemberforumet ;-)

Skrevet

Jeg drister meg til et lite gratulerer...... høres ut som meg for noen uker siden!!!

Skrevet

Ingenting er så blendahvitt som en negativ billigtest:-) Jeg mistenkte den for at det ikke gikk an å få en strek opp der..før jeg var gravid, da ble den tydeligere for hver dag og ved ikm var den ganske sterk!! Tror nok du er gravid, ja:-)

Skrevet

Når jeg ble gravid ble billigtestene også sterkere for hver dag :)

Ville kjøpt meg en CB digital hvis jeg var deg, den viste ihvertfall klart positivt på meg, selv om billigtesten bare hadde en svak strek :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...