Gå til innhold

Den j**** nabo`n

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver helg har han fest. Spiller musikk til 05.00.

Hver dag ser han film til ca disse tider på kvelden. Jeg hører godt hva filmen handler om.

Jeg ringte politiet en gang, for barna våknet. De kom og de tok han. Det varte fryktelig lenge! Dagen etterpå kom han på døra og sier "det blir bråk i kveld. Jeg skal ha fest" Halooooooooooooo!!!?? Man bor i et rekkehus! Man tar hensyn!

Skal kjøpe ei stor basskasse, borre hull i veggen og sende lyder sterkere enn sola inn i øret hans når han akkurat har sovnet!!

Voff!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da ikke fortsette sånn, enten får dere flytte ellerså får han flytte. Dette er helt ulevelig.

Skrevet

Blir litt lei.. Vi skal heldigvis flytte til sommeren, MEN..... Blir jo ikke akkurat lett å selge med en slik nabo..

Vet det er andre som også har ringt politiet ang han, men hva kan de gjøre? Han eier jo stedet..

Er sikker på at det var hans fest som gjorde at fellesgarasjen (og to biler) brant ned på nyttårsaftenen.

Skrevet

Det er synd at dere skal bo sånn, men du er nødt til å klage til borettslaget/sameieet.

Når du skal selge er du pliktig til å opplyse om dette problemet, dessverre. Hvis ikke får du problemer senere.

Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg ringt polititet og klaget! Hadde vært jæ*#lig pinlig for naboen din om politiet sto på døra.. hehe.. Det finnes også retningslinjer på nabovarsling. Man kan ikke bare ringe på samme dag og si at man skal ha fest(kanskje en sjelden gang, men..) Nabovarsel skal sendes skriftlig innen 14 dager før "bråket"..

Skrevet

Hadde begynt å ringe politiet HVER gang... Før eller siden må han bli lei av at de kommer på døra......

Skrevet

Hehe.. Eller politiet blir lei av meg:-)

Skulle kanskje tatt meg en tur og ribg på hos han og sagt "i morgen tidlig klokka 06.00 kommer det 5 unger inn i hagen din, for jeg kan ikke kontrollere de"

Kanskje det hjelper.....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...