mammadalten :) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 siste 2 dagene har jeg hatt mye nedpress, ubehag i rygg & mage.. nettopp hatt litt rosa utflod når jeg var på do.. litt stikking nedover.. er fullgåtte 38 uker idag/1 april bare klargjøring eller skjer det? sitter å venter.. spent.. er førstegangs
volvo-mamma Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 kansje det er slimproppen som har gått eller holder på å gå siden du har blodig utflod...om det er den kan det ennda være allt fra to dager til uker før det kjer noe... Bare ikke håp på at det skjer for mye,kan bli sliten av å forvente og vennte på fødselsen
mamma i vest :) Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jeg har hatt det slik i 4 dager... komt like langt som deg. kjenner eg er lei av ventinga no blir ikkje bedre med alle desse falske "alarmene" men vi får bare vere tolmodige! og om det skulle skje noe mer med deg må du oppdatere
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Siden du allerede er i uke 38, er det nok ikke lenge til at du skal føde uansett. :-) Men om de tegnene du har hatt til nå er starten på noe er ikke godt å si. Alle er jo så forskjellige, og alle fødsler starter ulikt. Vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste :-)
Mamman*til*Lukas Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hatt det sånn som deg i over to uker, og jeg er 39+3 i dag! Så forbered deg på at det ennå kan ta tid.. Det er iallefall et godt tegn på at du modnes og gjør deg klar, jeg var en tur på sykehuset og fikk konstatert åpning og alt.. Så da vet jeg iallefall at kroppen er klar, og det er jo en god tanke! Men skal innrømme at jeg var fryktelig utålmodig og sur og sliten de første dagene med disse tegnene på at noe var i gjære. Er førstegangs selv.. Nå prøver jeg å få dagene til å gå med å nyte den første vårsola, gjøre litt husarbeid, være med venner, og slappe godt av! Uansett, for hver dag som går, så er vi nærmere den dagen vi får babyen i armene! Lykke til, yummuy-mummy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå