ScaryMama Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Gikk vel bra:) Møtte noen meget interessant personer, fikk kyss på kinnet av han som bor i kjelleren bl.a. *blæh* Skal jobbe der neste fredag sammen med Kim. Tror det blir gøy, gleder meg faktisk:) Men må snakke litt med Tillabmannen og finne ut hva jeg egentlig skal gjøre, for dette er en prøvevakt og jeg vil jo gjerne få jobben da...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Det er bare å prate me`n det:) Du har jo nummeret! (både mitt og hans) Så spennende! Lovende lovende. Tillabmannen sier du ikke trenger bekymre deg, og lurer på om du skal gå dagvakta eller kveldsvakta? (også få første vakta di med Kim da, jaja:p *flire* Noen du kjenner iallefall da)
ScaryMama Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Dagvakt, som begynner halv åtte! *snork* Gruer meg litt da! Det er to andre som også skal ha prøvevakt så jeg må være flink...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Det er ingen andre som deg vettu:) Masse masse lykke til, bare ring om det er no. Mannen har faktisk hele dagen fri i morgen. Men nå må jeg snike meg til køys, lege 0845 i morra. Grøss og gru. (skal sjekkes for svskapsdiabetes)
ScaryMama Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Krysser fingrene for at du fremdeles kan kose deg med stratosposer resten av svangerskapet;) Natta! Og grunnen til at mannen din har fri er vel fordi han ikke tar telefonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå