Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi på 4 uker er tett i nesa og det surkler sånn når hun ligger. Grusomt å høre på. Hva kan jeg gjøre? Tror hun får puste helt greit. Jeg forsøkte med litt MM inn i nesa, men da ilskrek hun sånn :-(.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,akkurat sånn som vi hadde det.. Prøv saltvannsspray. Hev hodeenden av senga hennes med 5-10 cm.. Har du snørrsuger? Vi prøvde,men fikk ingen nytte av denne. Mange liker den vet jeg. Vi bruker Rhinox nesespray som er godkjent for barn under 2 år å bruke,står dosering for spebarn på pakken. Jeg har vært hos 5 legevakter pga dette (livredd for rs) og de sier alle sammen at denne surklingen kommer av at snørret legger seg på stemmebåndet.. Derfor høres det verre ut for deg enn det faktisk er for henne.. God bedring og lykke til! :)

Skrevet

Surkler det i nesa eller i brystet?

Vår lille snupp er 5,5 mnd og har vært tett i nesen helt siden hun var 14 dager. Kjempekjipt. Min mor tror hun har polypper, men det fjerner di først ved 2 årsalder. Noen få dager innimellom er hun helt bra, resten går i snott og nysing. Må nevnes at hun har en søster på 2 år som går i bhg, som drar med seg en del...

Skrevet

Hei, takk for svar!

ja det hjalp ihvertfall litt med saltvannsspray. Tror jeg skal kjøpe Rhinox å ha i huset i tilfelle krise også.

Det surkler bare i nesa, ikke i brystet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...