Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor flere voksne rundt meg skulle skjenne på meg når jeg forsøkte å skjule kviser med dekkstift og pudder da jeg var ung jente, mens hvis jeg gikk med fett hår fikk jeg rundkjeft. Fett hår er jeg lært opp til er skandale å gå med, men kviser skal man ikke skjule. Man skal liksom bare godta at kviser følger med puberteten og det er liksom galt å forsøke å skjule det. Mens fett hår skal man alltid sørge for å "vaske vekk". Hva var vitsen med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En psykolog ville hatt det jævlig gøy oppi hodet ditt..

Skrevet

De forutså at dette ville bli et stort filosofisk dilemma for deg i dine voksne år, og bestemte seg for å lage litt faen for deg.

Skrevet

Man skal ha god hygiene, det er det ideelle man blir lært opp til når man vokser opp. Man blir også lært opp til å se best mulig godt ut, man skal gå sånn passe pent kledd (dog ikke pyntet til hverdags), klærne skal være rene og ikke flekkete, fargene på klærne skal passe sammen. Man skal være pen på håret, i hvert for jenter og damer er det viktig å være pen på håret når man går ut. Det er viktig og bra at en ungdom steller seg før hun/han går på skolen, man skal f.eks. aldri gå med fett hår på skolen, men hvis man samtidig forsøker å skjule kviser med dekkstift og pudder, så er det galt. Hvorfor skal ikke unge jenter få lov å være forfengelige der? Hvorfor skal en ung jente få kjeft hvis ho forsøker å sminke vekk kvisene sine? Det er litt absurd at fett hår er helt tabu å gå med, mens kviser skal man liksom bare la syns som de er - forsøker man å skjule kviser så gjør man noe galt?

Skrevet

Så dette innlegget ditt om at du skulle skjerpe deg og slutte med tulleinnlegg var bare enda mer svada fra din side, nøffemor? Cheezus, get help.

Skrevet

Herregud nøffemor, du lurer på så mye rart som egentlig er NULL vits å lure på. Du skulle funnet deg en hobby heller.. ekke bra å bekymre seg for mye over ting som angår kviser, oppkast, fett hår, for kort påske, for lang jul etc..

Skrevet

unnskyld at jeg sier dette, nøffe, men du virker litt tilbakestående ( du messer jo om og om igjen om samme tingen, og det er akkurat som om du lever i din egen verden)

Skrevet

Vet du, jeg synes du har utrolig mange innlegg som dreier seg om småplukk fra din barndom og ungdom. Alle opplevde irritasjon som unge, men man kan da ikke gjenoppleve alle småting som har plaget en hver eneste dag. Alle har vi små problemer i hverdagen. Du må bare glemme de tingene og leve NÅ. Både du og familien din vil få problemer (om dere ikke har det alt) når en av de VOKSNE i familien ikke klarer å innse at det er mange år siden barndommen og det der spiller ingen rolle lenger.

Skrevet

enda et svada innlegg fra nøffemor.. og responsen er det ikke noe og si noe på...

skjønner godt at du fortsetter jeg nøffemor, du får jo akkurat den responsen du vil ha!!

Skrevet

Ha ha ha vrenger meg i latter :-)

Skrevet

Det er litt skummelt at du har ansvaret for tre barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...