Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Er dere flinke til dette, og hva bruker dere? Er det noen slags vitaminer kremen burde inneholde som forhindrer strekkmerker evt...? Jeg suger BIGTIME på dette... De sier jo at det ikke har noe hensikt uansett??
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg smører meg med det jeg har/finner... Alt fra nivea til babyolje.. prøver å smøre meg hver dag, men er ikke alltid jeg husker på det, eller gidder.. Strekkmerkene er no kommet for fullt no likevel, og det tror jeg de hadde gjort uansett hva jeg hadde smurt meg med og hvor ofte.. Har også blitt fortalt at det ikke har noen hensikt.. Jaja=)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg bruker en dyr og luksuriøs krem som jeg fikk av mannen min i julegave. Det er Biotherm sin anti-strekkmerke krem, og den brukte jeg i forrige svangerskap også. Har ingen strekkmerker! Vi gjør det sånn at han smører magen min i senga om kvelden. Veldig koselig og fin måte å glede seg sammen og kjenne på barnet som rører seg der inne. Har også forsøkt Clinique sin anti-strekkmerke krem, men den synes jeg la seg som en film utenpå. Tror ikke det spiller så stor rolle hvilken krem man bruker, men at man masserer huden og gir den fukt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Halvparten av alle gravide kvinner får strekkmerker. Dette er underhuden som sprekker, ofte genetisk. Jeg smører meg med Bodybutter fra Body Shop, den er bare best og også Natusan Babyolje. Jeg klør litt, så det forhindrer litt kløe Jeg vil tro at det ikke hjelper uansett, men greit og tilføre kroppen litt fuktighet:-) Om det har noen hensikt eller ikke, hvem vet??! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå