grå :) Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 blir litt frustrert igjen jeg. nå endelig, etter tre år med søking (dvs to års avslag) så får vi endelig plass til moa. JIPPI er jo kjempefint det. MEN hva med malin da? skal jeg liksom sette igjen henne alene hjemme har de tenkt? hvor ble det av den fulle barnehagedekninga da? ut i tomme intet? hadde vel 4 elelr 5 dagmammaer til moa i løpet av et knappe to år og det frister IKKE til gjentakelse. søren også. moa er jo klar som et egg for å leke med barn hver dag, men orker jeg enten sende malin til en dagmamma når jeg har så dårlig erfaring med arten fra før? elelr orker jeg leve enda et år (eller mer) med dårlig råd? har to venninner som kan være dagmamma, men jeg liker ikke blande roller heller. det har ikke gått bra tidligere for å si det sånn. uff. håper malin også får plass snart og helst i samme barnehagen, men begynner se mørkt på det nå ja. venter på papirene i posten og må svare innen 14 dager for moa sin del *går enda noen runder til med seg selv*
grå :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2008 tydligvis ikke. trodde det jeg også, men da burde vel malin ha fått plass snart også skulle en tro. får vel takke ja til plassen og håpe i det lengste at malin også kommer inn. så får jeg ta og regne og regne på det hvordan jeg skal løse dette.
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Prøv deg med søskenpri når du har akseptert plassen til Moa! Lykke til!
grå :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 ja. må nok kontakte dem og få mast inn malin. de kan jo ikke bare la den ene få plass og ikke den andre...
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Sant sant... Men jeg tror søskengreien fungerer sånn at dersom den ene "går" der (altså har fått og akseptert plassen) så trår dette med søskenpri i kraft, men ikke før det. Tror jeg asså, ingen ekspert på det, siden vi er så bortskjemte at vi faktisk har overflod av plasser oppå toppen her vi bor...
grå :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2008 hehe kanskje jeg bare skulle sende dem nedover til deg:)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Moa trenger det nok tenker jeg, ta plassen hans ihvertfall... Hva med kveldsjobbing/ helgejobbing da?
grå :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2008 ja har vært inne på tanken. jobba deltid tidligere og det funka egentlig greit det. problemet er bare at mannen ikke klarer innfinne seg til å ta seg av jentene sine. har en lei tendens til at han bare mååååå jobbe overtid så kan aldri stole på at han faktisk er hjemme
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Huff da, du får rett og slett sette deg ned med han og spørre om han har noen forslag til hvordan dere skal få det til?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Takk ja og mas mas mas, ring hver dag og skriv brev..
grå :) Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. mars 2008 hehe du har ikke truffet min mann. sånne diskusjoner kan man like godt ta opp med veggen... han er mer gift med jobben enn med meg til tider. er blitt sånn at han skaffer økonomien og jeg styrer alt som innebærer familie og sosialt liv. kjipt, men sant. må vel bare takke ja til moas plass, mase inn malin og skaffe en avtale med en dagmamma og så skaffe meg en jobb. får håpe det finnes noe som har ganske strenge rammer (les: lite overtid, kveld og helgejobb) . dettane skal bli interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå