:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 halla. er du redd for at det er spøkelser hos deg nå... heheh... har ikke tid til og se på spøkelser hos deg, der er det jo 3 gale barn som er høyt og lavt haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 jeg er et ganske så kult spøkelse også. siden jeg helt tydelig blir nøtt til og se det selv
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Ingen spøkelser her såvidt jeg vet Hehe.. derfor jeg tenkte å spørre deg siden du senser dem.. fniiiis Torsdag har jeg skole forresten... Så da må vi ta geleen en annen dag Men NÅR???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 ja det var det da.. hm... jeg har en travel uke, men jeg kan sikkert flytte onsdagsavtallen til torsdag eller fredagsavtallen til torsdag. passer en av de dagene?
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kan ikke onsdag... kanskje fredag Jeg sjekker det opp i løpet morgendagen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 gjør det. småen skal til far i helgen, så han er ikke hjemme fra lørdag ettermiddag og til søndag morning. så helgen blir litt sånn skrall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå