Gå til innhold

I kåringen håpløse menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i sted lærte jeg min kjære å sette på oppvaskmaskinen!!!!!! Han skulle gå og legge seg for kvelden var jo uansett så kjedelig når jeg bare jobbet likevel. Så foreslo jeg at han kunne sette på maskinen... Og så visste han ikke hvor oppvaskpulveret sto, hvordan han åpnet den og hvordan den startet!!!!!!!!!

Og jeg tuller ikke altså! Men jeg ler så jeg griner ;-)))))))))))))) For vi har bodd her i snart 2 og 1/2 år og her har jeg hele denne tiden trodd at akkurat den jobben deler vi da likt!

Ha, ha, ikke meingen å klage på min kjære altså. Jeg syntes faktisk dette var hysterisk morsomt. Mulig jeg er trøtt, men... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha ;o)

Du følger med skjønner jeg =0)

Bodd så lenge der,og ikke oppdaga det før nå? tjihi ;o)

Men han lærte jo noe nytt,og kan ikke lure seg unna mer.

Tro ikke han her kan alt heller.Men har gitt opp å vise han div.

Skrevet

mulig du var trøtt, men dette er virkelighysterisk morsomt!!!!!

Jeg ler vel ikke så tårene triller men det morer meg drastisk... både at han ikke vet hvordan den virker, og at du som ivrig husmor ikke har lagt merke til at han ikke har rydda kjøkkenet og satt på maskinen de siste to årene.....

Vi kunne hatte en sånn manneutstillng, hvor premien var en sånn rund stygg sløyfe som hester og hunder frå når de er blankest i pelsen! hahahahaha... de fleste mennene på rekke og rad på ekebergsletta. Hinderbanen består av:

brette klær og legge dem på riktig sted

sette på oppvaskmaskinen

finne på en middagsrett helt selv

lage den samme middagsretten helt selv

planlegge storhandel for en hel uke

rydde et visst antall kvm, på tid

sette på en vask med klær

og smile fra hjertet hele dagen.

jeg vet det er et par menn her som hadde vunnet, men de kunne sikkert vært i juryen, de andre tror jeg hadde hatt en tøff konkurranse... ;-)

Skrevet

Kjempefine oppgaver, dritgrei.

Utfordringen ligger i å gjøre flere ting samtidig. Umulig for menn!!! Det må være en genfeil ett eller annet sted, som gjør det vanskelig for en mann å lage middag, brette klær, rydde og sette på en klesvask SAMTIDIG:o)

Min mann klarer fint alle disse oppgavene, men bare en om gangen.

Han er feks veldig flink til å lage middag, men da ser det gjerne ut som lynet har slått ned på kjøkkenet etterpå.

-Jeg rydder etterpå, jeg, sier han.

Mulig jeg er petimeter, men jeg klarer ikke å nyte maten når det ser ut som vi har hatt en tornado på besøk på kjøkkenet.

Skrevet

hahahahahhaa

eller denne: "Jamen jeg har jo holdt på i over en time"

Skrevet

Hi hi.

Jeg så faktisk et program på Discovery ang temaet. Det var kvinner vs menn. Jeg tror oppgavene var som følger:

lage omelett

stryke en skjorte

ta en tlf samtale på fem min.

Rydde og pakke ned papirer i en dokumentmappe.

rydde på kjøkkenet og noen andre ting.. Dette skulle gjøres på tid.

Damene vant overlegent. De strøk selvfølgelig skjorta samtidig som de snakket i tlf, og lagde omelett mens de ryddet kjøkkenet og dokumentmappa.

Gutta svei omeletten fordi telefonen ringte osv osv.

Det var også en annen oppgave som mannfolka var best på, men det husker jeg ikke hva var............

Skrevet

den oppgaven gutta var best i, har vi selvsagt fortrengt :-))))

hahahahahahahha.....

Jeg så et prgram hvor vordende fedre fikk gå med en sånn kjole med diger mage og tunge pupper på....

mennene syns det var lett å bære ti kilo på magen og hoppet i vei... de glemte visst å legge til hormonsvingninger, sparking, dårlig plass rundt magesekk og tarmer, hikking etc.... jeg er litt usikker på om de konkurransene har noe for seg ;-)

men det hadde vært artig å dele ute en sløyfe eller to :-))))

Skrevet

Ha ha ha, jeg må virkelig le!

At du ikke har oppdaget det ennå, sier vel sitt om hvor flink han har vært å lure seg unna :o)

Oppvasken her i huset er også litt bob-bob. Trollfar klarer fint å vaske kjeler, sette i gang maskinen og rydde bordet. Men det ligger alltids et kjele-lokk igjen, duken finner aldri veien på bordet og jeg er sikker på at han ikke vet hvor stearinlysene ligger. Vi har jo bare bodd her i 3 år så kanskje han finner ut av det etterhvert.

Den konkuransen hadde vært fin. Kanskje vi skal skaffe sponsorer og lansere den i flere nivåer? Kretsmesterskap og landsfinale? Tipper at diverse tv-stasjoner kommer til å fange det opp som et nytt Idol-konsept :o)

Skrevet

Ha ha ha, dette er morsomt! At han ikke kan sette på maskinen er tragikomisk, men at du ikke har merket det, det er morsomtkomisk!

Skrevet

Hæh? Er det mulig?

HAHAHAHAHAHAHA!!! Vet ikke hva som var verst, jeg. Du eller ham...??

Skrevet

psssssssssssssssst

(hun.......)

hahahhahahahahaha

Skrevet

Jeg må jo bare le, men det er vel egentlig litt tragisk at vi jenter tillater slikt i 2008!! Det gjør IKKE jeg :)

Stakkars Karopappa, han bor i en skikkelig arbeidskoloni. He he he...

Skrevet

dritgreipappan gjør også det.... men av og til blir det feriekoloni, hvis jeg blir sur og lei nok.... :-)

Skrevet

Ha, ha. Skal jeg bli sur nå Dritgrei...? Neida, ler fortsatt jeg ;-) Og så må jeg kanskje forsvare min kjære litt da. For han tar både ut av maskinen og setter inn altså. Det er bare at han tydeligvis ikke er teknisk nok til at han har prøvd disse avanserte knappene.... Hihi! Og ja, jeg er nok verst, ja. Ingen tvil ;-)))))))))))))

Skrevet

He he, synes du er god!!

Og vi Tårnfrider som klager over at vi har så mye å gjøre, hø hø hø...

Jeg er ikke flink nok til å delegere, jeg heller :)

Skrevet

hahahahahahahahah

jaaaaaaaaaa bli sur gummis!

CATFIGHT!!!

Skrevet

Er jo varemerket mitt det ;-))))))) Men kan jo ikke begynne å slå gravide da.... Sal vi ta en kopp forsonings te...? hihi

Skrevet

JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heller det!

Vi er inne i, nå må vi ta opp kampen med dritgreijenta, også ser det ut som om vi vant den ganske så fort.... gammel vane var ikke så vanskleig å finne tilbake til ser det ut som! DA jubler jeg kjenner jeg :-) det har tatt to timer riktignok, men det er jo ikke så mye det da :-)

jeg er halvvegs i min kopp, har du laget din?

Skrevet

Jeg jukset og tok kaffe jeg da...Men tabkene var like gode altså! Vet du hva jeg tenkte på her om dagen? Når høsten kommer og du er vel plassert på østlandet stapper jeg Phantis med opptil flere bebiser i bilen og tar en tur på barselvisitt! Kjenner at det er fryktelig lenge siden jeg har sett dere skikkelig og når dere da har permisjon kan jo jeg late som det litt...? Mannen foreslo her om dagen at jeg kunne ønske meg en sånn derre babyborndukke til jul....;-)))

Kos deg med teen. Nå skal jeg være litt flink og logge meg på jobbpc'n en kjapp runde før de frusterte damene setter inn!

Skrevet

Ho, ho,ho veldig bra...

Men jeg er nok ikke flink nok til å sette mannen i sving jeg heller, han skulle støvsuge i romjulen, og da fikk jeg spørsmålet om hvordan han skrudde den på...prøvde febrilsk å ro seg i land, men vi hadde huset fullt av nyttårsgjester som vitne....

Kontrollfriken meg liker jo å gjøre tingene selv, men jeg innser at det er på tide å sette ham i sving.

Men barna har han stålkontroll på da!

Ha, ha, ha ler av dere ennå jeg:)

Skrevet

dere er hjertelig velkomne i busser og tog!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...